چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۰۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خوزنیوز ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۲۱:۴۸

وجود معضلات بهداشتی در اردوگاه ها/شرایط، مستعد بروز بیماری های روده ای

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به حجم آبی که وارد روستاها شده و تبدیل بخشی از آن به ماندآب، گفت: اکنون در پیک اول بیماری های التور هستیم و شرایط اقلیمی و شرایط فعلی جهت بروز بیماری های روده ای مستعد است. دکتر مهدی حسینی زاده در جلسه کارگروه تخصصی بهداشت و درمان که امروز (سوم اردیبهشت ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به معضلاتی که در جمعیت تحت تاثیر سیل وجود دارد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)