سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۳۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۳۸

فساد، رانت و باندبازی به جامعه علمی هم کشیده شده است

تهران- ایرناپلاس- بخشی از مسائل پژوهشگری در جامعه ایران، رانت، فساد، نداشتن رفرنس های معتبر علمی و تحقیقات جانبدارانه است که مانع حضور در عرصه های بین المللی می شود. یک پژوهشگر مستقل می گوید: فساد و رانت به جامعه علمی نیز کشیده شده و ما شاهد باندبازی میان برخی واحدهای پژوهشی، دستگاه ها و حتی دانشگاه ها هستیم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)