سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۰:۳۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
نامه نیوز ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۸:۴۶

واکنش آموزش و پرورش به ورود دی جی های زیرزمینی به مدارس: برخورد قانونی می ...

این روزها کلیپ هایی در فضای مجازی دست به دست می شود که حاکی از ورود دی جی های زیرزمینی به برخی مدارس است.مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش در این خصوص گفت: تمام مدارس چه دولتی و چه غیر دولتی موظف به رعایت قوانین و مقررات در حوزه های علمی، آموزشی، تربیتی و فرهنگی هستند.چنانچه خلاف ضوابط و قوانین اقدامی صورت گیرد با آنها برخورد قانونی می شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)