دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۲۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایلنا ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۲:۰۵

آمریکایی ها می خواستند ما را به دام خود بیندازند/ با هوشمندی و صبوری دست ...

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: بعد از اینکه آمریکا از برجام خارج شد آنها می خواستند ما را به دام خود بیندازند و مدیریتمان کنند که با اقدام ایران و صبر راهبردی رفتار منافقانه آنها بلا اثر ماند و ایران مظلومیت خود را در افکار عمومی جهان نشان داد و ظالمیت آنها را هم جا انداخت. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)