دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۵:۳۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری اقتصادی ایران ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۷:۰۵

چرا داروخانه داران، آرایشی فروش شدند؟

اقتصاد ایران: مسئولان داروخانه ها باید تکلیف خود را روشن کنند که آیا آنجا داروخانه است یا مرکز عرضه لوازم آرایشی- بهداشتی؟ ؛ نقدی که چندی پیش وزیر بهداشت خطاب به داروخانه داران مطرح کرد. حال باید پرسید آیا داروخانه داران قانونا می توانند لوازم آرایشی-بهداشتی را در سطح گسترده به مردم عرضه کنند و اصلا چرا به فروش این چنین محصولاتی روی آورده اند؟. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)