دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۰۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
همسو نیوز ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۲

همتی به اتاق بازرگانی ایران رفت/گشایش در رفع تعهد ارزی صادرات

به گزارش خبرگزاری همسو نیوز عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی روز گذشته به جمع هیأت رئیسه و اعضای کمیته ارزی اتاق بازرگانی ایران رفت تا در مورد آخرین وضعیت بازگشت ارز حاصل از صادرات با فعالان اقتصادی مذاکره کند. در جلسه هیأت رئیسه اتاق ایران با رئیس کل بانک مرکزی، مسائل ارزی کشور مطرح شد و وضعیت ارز 4200 تومانی، رسیدگی به وضعیت ممنوعیت های صادراتی و وارداتی و تجدیدنظر در مورد دریافت تعهدهای ارزی از صادرکنندگان مورد بررسی قرار گرفت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)