پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۱۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
باشگاه خبرنگاران ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۰:۳۰

شاید بتوان نامه اوباما به رهبری را یکی از دلایل مذاکرات در دوره قبل دانست/ ...

سخنگوی وزارت خارجه گفت: شاید بتوان نامه محترمانه و لحن آشتی جویانه اوباما به رهبری را یکی از عوامل شروع مذاکرات در دوره گذشته دانست. سید عباس موسوی سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان در گفت وگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در پاسخ به این سئوال که آیا نشستن ایران پای میز مذاکرات با حضور آمریکا در زمان ریاست جمهوری اوباما به ارسال نامه رئیس جمهور وقت آمریکا به مقامات بلند پایه جمهوری اسلامی ایران و ادبیات متفاوت اوباما ارتباط داشت یا خیر؛ گفت: بله همینطور است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)