دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۷:۱۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۰۲:۱۴

سهمیه سوخت شناور های حامل مشروب قطع می شود

استاندار بوشهر با تاکید بر مقابله با کالای قاچاق گفت: سهمیه سوخت شناور های تجاری استان بوشهر که حامل کالا های ممنوعه از جمله مشروبات الکلی باشند قطع می شود. به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، عبدالکریم گراوند در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بوشهر با تاکید بر استقرار نیروی انتظامی در مبادی و خروجی بنادر این استان اظهار کرد: با استقرار نیروی انتظامی در مبادی ورودی و خروجی، در گلوگاه ها دیگر نیاز به بررسی کالا هایی که از گمرکات خارج می شوند نیست. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)