سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۲:۳۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
هرمز ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۳:۵۳

تحصیل با چاشنی دلهره و ترس/ 700دانش آموز هرمزگانی با وانت به مدرسه می روند

تحصیل در برخی از روستاهای شرق هرمزگان با چاشنی استرس و دلهره همراه بوده و دانش آموزان برای رسیدن به مدرسه باید راه های طولانی را با پای پیاده طی کنند و یا در سایه نبود ایاب و ذهاب مناسب وانت هایی باری که مخصوص حمل بار و حیوانات است را برگزینند و همراه با سایر دانش آموزان به روستاهای دیگر روند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)