دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۵:۳۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
مجمع واردات ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۰:۳۵

اخطار سازمان توسعه تجارت ایران به بنگاه های صادراتی درباره تبعات ایفا ...

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران در اجرای بند ج ماده 7 دستورالعمل کارگروه پایش رفتار تجاری ومستند به نامه شماره 41693م. خ مورخ 1399٫2٫21 بانک مرکزی جمهوری اسلامی در خصوص اطلاعات بازگشت ارز حاصل از صادرات، سازمان توسعه تجارت ایران ابلاغیه ای برای بنگاه های صادراتی به قرار ذیل صادر کرد. دارندگان کارت بازرگانی (حقیقی و حقوقی) که نسبت به ایفای تعهدات ارزی خود تاکنون اقدامی نکرده اند، در خصوص تعلیق کارت بازرگانی آنها به صورت زیر اقدام خواهد شد: واحدهای غیرتولیدی از 99٫4٫7 ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)