چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۳۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
تازه ترین ها ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۰:۲۸

امید بستن به آمریکا، ادامه فرصت سوزی های 7 سال گذشته است

به گزارش حوزه پارلمانی فارس، سیّد مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی امید بستن مجدد به آمریکا را خطایی نابخشودنی دانست و نسبت به آن هشدار داد. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در یاداشتی توییتری نوشت: کوچکترین امید بستن به دولت آدمکش، نژادپرست، حامی صهیونیست و مستکبر آمریکا، خطایی نابخشودنی و ادامه فرصت سوزیهای هفت سال گذشته است . انتهای پیام/ ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)