سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۳:۳۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بازار کار ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۱:۱۳

فرمانداری پیگیر جذب نیروی بومی در این درمانگاه است

فرماندار هشترود گفت: درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان با 24 میلیارد تومان هزینه کرد آماده بهره برداری است. به گزارش ایرنا، امین امینیان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، دلیل تاخیر در بهره برداری از این درمانگاه را اعتراض داوطلبان استخدام در آن اعلام کرد و افزود: تنها مشکل این درمانگاه موضوع جذب نیرو و تکمیل کادر اداری آن است. به گزارش ایرنا، تعدادی از داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی این درمانگاه نسبت به گزینش و استخدام افراد غیربومی در این مرکز اعتراض داشتند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)