تعارفی در اجرای مصوبه های کرونایی نداریم
سایر منابع:
سایر خبرها
ممنوعیت تجمعات و ترددها بدون رودربایستی اجرا شود
... فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به اینکه نسبت به اتباع غیرمجاز هم نیروهای انتظامی باید تلاش کنند اتباع غیرقانونی را عودت دهند، گفت: به آنانی که قانونی در کشور ما هستند باید خدمات دهیم و از آنان بخواهیم پروتکل ها را رعایت کنند. وی تاکید کرد: مشارکت مردم را تقویت کنید و کار را به خود مردم بسپارید و همه اینها به عنوان عملکرد خالصانه فرمانداران، روسای شبکه های بهداشت، همه دستگاه ها بسیج، صدا و سیما، هلال احمر و ناجا جزو نامه اعمال حسنه برای عاقبت به خیری خود و خانواده شان خواهد بود. ...
رحمانی فضلی: برگزاری مراسم در وضعیت شیوع کرونا از سوی مسئولان دولتی غلط است
وزیر کشور گفت: برخی گلایه داشتند که دستگاه های اجرایی مصوبات را رعایت نمی کنند که این امر درست است، برخی مسئولان دولتی برای افتتاحیه ها برنامه رفتند و مراسم برگزار کردند که غلط است. به گزارش مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی، ظهر دوشنبه در حاشیه نشست مشترک قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهار کرد: فرمانداران هر روز حداقل یک ساعت باید جلسه برگزار کنند و عملکرد روز را در آن جلسه برگزار کنند
طرح جامع مقابله با کرونا از روز شنبه اجرا خواهد شد نشست مشترک ویدئو کنفرانس فرمانداران، بخشداران و روسای ...
نشست مشترک ویدئو کنفرانس فرمانداران، بخشداران و روسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان های سراسر کشور در وزارت کشور؛ برگزار شد. سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در پایان نشست مشترک ویدئو کنفرانس قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا با فرمانداران، بخشداران و روسای شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های سراسر کشور، در محل وزارت کشور گفت: امروز رئیس جمهور یک جلسه فوق العاده گذاشتند تا اطمینان حاصل کنیم
حضور فرماندار ری در جلسه هماهنگی اجراء و تحقق هرچه بهتر و موثرتر سیاست ها، برنامه ها و مصوبات ستاد ملی ...
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، جلسه هماهنگی اجراء و تحقق هرچه بهتر و موثرتر سیاست ها، برنامه ها و مصوبات ستاد ملی و قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا و نمکی وزیر بهداشت - درمان و آموزش پزشکی، فرمانداران و بخشداران سراسر کشور برگزار شد. در این جلسه حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری بهمراه بخشداران و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری نیز از طریق ویدئو کنفرانس حضور داشتند.
وزیر کشور: همه دستگاه ها مشمول محدودیت های کرونایی می شوند
قانون را دارد، همه دستگاه های اجرایی باید دستورالعمل های اجرای خود را تدوین کنند. طی دو هفته گذشته در وزارت کشور روزانه جلسات متعددی داشتیم و میان استانداران، روسای شبکه های بهداشت، فرمانداران و بخشداران هماهنگی وسیعی انجام گرفته است. وی با تاکید بر اینکه مردم رکن اصلی در این برنامه هستند، اظهار کرد: وزارت بهداشت رکن اجرایی و عملیاتی مهمی است و همه در خدمت وزارت بهداشت هستیم کما اینکه
پلمب بانک هایی که پروتکل هارا رعایت نکنند/ استفاده از تمام ظرفیت ها برای مبارزه با کرونا
های مردمی فعال باشند، افزود: بی تردید هم در زمینه پیشگیری و هم در دیگر زمینه ها، دستورالعمل ها را باید جدی بگیریم و میز خدمت را در هرجایی که لازم است تشکیل دهیم. مناطق حاشیه ای و روستاها باید در اولویت باشد چرا که امکانات کم است و همه باید پای کار بیایند و نباید از روستاها غفلت کنیم، البته بحث روستاها برعهده بخشداران است و باید موضوع روستاها در اولویت باشد. وی افزود: مصوبات ستاد در حکم
شهروندان شناخت خود از مقررات و رنگ بندی های جدید کرونایی را افزایش دهند
به گزارش مرآت ، حبیب الله خجسته پور ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانسی قرارگاه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا که 26 آبان ماه به ریاست دکتر رحمانی فضلی و با حضور ویدئو کنفرانسی برخی از استانداران و معاونان سیاسی ، امنیتی و اجتماعی و نیز تمامی فرمانداران و بخشداران سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد : با توجه به مصوبات قرارگاه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا
حضور معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان در جلسه وبینار قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با ...
معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان به همراه معاونین محترم فرماندار، بخشداران محترم بخش های تابعه شهرستان، مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان در جلسه ویدئو کنفرانس قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا با حضور مشترک وزرای محترم کشور و بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، معاونین ایشان با فرمانداران، بخشداران و روسای شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های کشور مشارکت نمودند. آقای مهندس راعی
حضور ویدئو کنفرانسی بهمن خطیبی فرماندار قرچک در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، این جلسه با حضور ویدئوکنفرانسی کلیه فرمانداران، بخشداران و مدیران شبکه بهداشت و درمان سراسر کشور به منظور اجرا و تحقق بهتر و موثرتر سیاست ها، برنامه ها و مصوبات ستاد ملی و قرارگاه عملیاتی تشکیل شده است.
هیچ کاری اولویت دارتر از مقابله و کنترل کرونا نیست
به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی عصر سه شنبه در نشست فرماندهی قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در قزوین با بیان اینکه صیانت از سلامت مردم امروز اولویت و دغدغه اصلی همه مسوولان است،افزود: تنها با انسجام و هماهنگی متولیان امر و همراهی و جدیت مردم است که میتوانیم از شیوع کرونا جلوگیری کنیم. جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در قزوین اظهار داشت: فرمانداران به عنوان فرماندهان قرارگاه
رعایت پروتکل های بهداشتی توسط خانوادە ها رکن اصلی کنترل کرونا است
بهمن مرادنیا در حاشیه جلسە قرارگاە عملیاتی ستاد ملی مبارزە با کرونا از طریق ویدئو کنفرانس که با حضور وزرای کشور و بهداشت و درمان و فرمانداران، بخشداران و مدیران شبکه بهداشت سراسر کشور برگزار شد ضمن درخواست از مردم استان برای همکاری کامل در جهت کنترل بیماری کرونا گفت: با اعمال همه محدودیت ها و تعطیلی مشاغل اگر مردم همکاری نکنند و کاملا پروتکل های بهداشتی را مد نظر قرار ندهند کاری از پیش نخواهد رفت
در نشست مشترک ویدئو کنفرانس فرمانداران، بخشداران و روسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان های سراسر کشور در ...
ذوالفقاری با اشاره به اینکه بدون همراهی مردم امکان مقابله با کرونا ممکن نیست؛ گفت: باید کاری کنیم که تا 20 روز آینده مردم این احساس را داشته باشند که بیماری به خوبی در حال کنترل است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت کشور، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رئیس کمتیه انتظامی و امنیتی ستاد ملی مبارزه با کرونا در نشست مشترک ویدئو کنفرانس فرمانداران
ریه های استان ایلام در حال آسیب دیدن است
ریه های استان ایلام در حال آسیب دیدن است فرماندار شهرستان ایوان گفت: علی رغم همه زحمات و تلاش های صورت گرفته توسط مدیران ملی، استانی و شهرستانی که شایسته تقدیر است، ولی ریه های استان ایلام در حال آسیب دیدن است. به گزارش روابط عمومی استانداری ایلام امید علی سبزی در نشست مشترک ویدئو کنفرانس فرمانداران، بخشداران و روسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان های سراسر کشور با حضور عبدالرضا
اعمال جریمه 500 هزار تا یک میلیون تومانی برای تردد خودروهای شهرهای قرمز در جاده ها
با ضعف مواجه بوده که این کار انجام شد. وزیر کشور ادامه داد: برای ایجاد هماهنگی با وزارت بهداشت، جلسات مختلفی برگزار شد. همچنین جلساتی با استانداران، روسای دانشگاه های علوم پزشکی، فرمانداران و بخشداران برگزار شد و کمیته های مختلفی با هدف ایجاد هماهنگی ذیل قرارگاه تشکیل شد. رحمانی فضلی در تشریح آخرین مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و طرح جدیدی که مقرر شده است اول آذر اجرایی شود
اقدام برای بیمار یابی گسترده و درمان سرپایی بیماران کرونایی
مدیریت بیماری کمترین آسیب را ببیند. اکنون هم در هر شرایطی، تامین خدمات برای مردم تعطیل نمی شود. وی خطاب به فرمانداران، بخشداران و روسای شبکه بهداشت سراسر کشور تاکید کرد: ما باید بهینه ترین زمان محدودیت ها را اعمال کنیم و بهترین جایزه برای مدیرانی که در این عرصه خوب کار کنند، این است که وضعیت حوزه استحفاظی این مدیران از قرمز به نارنجی، از نارنجی به زرد و از زرد به سفید تبدیل شود.
جزئیات محدودیت های جدید از اول آذر
سوم شیوع کرونا قراردارد، گفت: در سه هفته اخیر برای بازنگری 43 جلسه و 370 مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا بررسی شده است. وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا از تشکیل جلسه با برخی دستگاه های اجرایی کشور گفت: مدیریت و کنترل ویروس کرونا هدف اصلی طرح محدودیت هاست، کاهش تعداد بیماران و ورودی های بیمارستانی ضامن دستیابی به هدف طرح است. فرمانده قرارگاه عملیاتی
قرنطینه افراد بی بضاعت در هتل ها/ بسیج پای کار است
قرنطینه شدن را نمی پذیرند و در عین حال، مشکلات دیگری هم پیش می آید که قرنطینه به درستی اجرا نشود. سعید نمکی وزیر بهداشت، در جلسه روز گذشته قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا، از مناطق حاشیه ای کلانشهرها به عنوان پاشنه آشیل مقابله با کرونا نام برده و خطاب به بخشداران و فرمانداران، گفت: حاشیه شهرها یکی از نقاط مهم و آسیب پذیر ما است که با 12 میلیون جمعیت باید در ساختار ارائه خدمات به شکل ویژه ای
جزییات طرح ممنوعیت تردد شبانه
پیگیری شد تا بتوانیم تجربه اندوزی عینی و عملی از این مصوبات داشته باشیم. فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا با اشاره به جلسات استانداران و مسئولان وزارت بهداشت و روسای شبکه های بهداشت، بخشداران و فرمانداران گفت: در طرحی که امروز مطرح شد این طرح در قرارگاه با وزارت بهداشت پیگیری شد و سعی شد از تجربیات داخلی و تجربیات دیگر کشور ها نهایت استفاده شود. این طرح که به عنوان طرح محدود سازی
رونمایی از طرح همیار سلامت شهید سلیمانی در فارس
زیادی کشیدند نیز تقدیر کرد و گفت: همه اقداماتی که تاکنون انجام شده زیر نظر ستاد استانی کرونا و ستادهای شهرستانی کرونا با همکاری سایر مجموعه ها بوده است. استاندار فارس از فرمانداران و بخشداران و شهرداران و دستگاه های اجرایی خواست هماهنگی و همکاری لازم را در اجرای موفق طرح همیار سلامت داشته باشند و ادامه داد: یقیناً با حضور برادران بسیجی در این طرح می توانیم به توفیقات بیش از پیش نائل شویم. انتهای پیام
تعطیلی 150 شهر و کلانشهر از روز شنبه به مدت 2 هفته/ اعمال منع تردد از ساعت 9 شب تا 4 صبح در شهرهای قرمز
به گزارش عصر امروز، علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا در پایان نشست مشترک ویدئو کنفرانس قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا با فرمانداران، بخشداران و روسای شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های سراسر کشور، در محل وزارت کشور گفت: آخرین آماری که در ارتباط با شهرهای قرمز داریم تعداد 124 شهر در کشور، وضعیت قرمز، حدودا 150شهر نارنجی و 98 شهر هم وضعیت زرد دارند. این طرح قطعاً از روز شنبه اجرا خواهد شد
وزیر کشور: موفقیت طرح محدود سازی منوط به تحقق سایر مراحل 7 گانه زنجیره مبارزه با کرونا است
جمهور و همه گفته اند اما باید تشکر کنیم و از خداوند درخواست کنیم به کادر بهداشت و درمان لطف داشته باشد و قدرت و انرژی و حوصله و صبر و تحمل مضاعف به این مجموعه بدهد، چراکه واقعا کار بسیار سختی است و در کنار آنها، استانداران در استانها و فرمانداران در شهرستان ها و بخشداران در شهر و روستا نقش هماهنگی دارند، که باید از همه تشکر کنیم . اما تشکر واقعی از همه عزیزان وقتی شیرین و با معنی می شود که بتوانیم جان مردم را نجات دهیم و نگذاریم این حوادث، فوتها و تالم ها، مردم را بیش از این اذیت کند .
هر دوشنبه اعلام محدودیت های جدید کرونایی
سی آر مثبت و در مناطق زرد به ازای هر 100 هزار نفر 4 مورد بستری می باشند. وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا هر دوشنبه موارد جدید از وزارت بهداشت به قرارگاه اعلام خواهد شد، فرمانده قرارگاه به همه استان ها موارد جدید را ابلاغ خواهد کرد. نمکی عنوان کرد: مسابقه ای بین شهر ها برقرار خواهد شد تا با همکاری و همراهی و رعایت شیوه نامه های
لزوم مشارکت جدی مردم در طرح محدودیت های کرونایی
...: ان شاءالله سپاه استان تهران با همکاری بسیج و خیران در تدارک و لجستیک این بسته های حمایتی مشارکت می کنند. فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: امکان ارائه برخی از خدمات به افراد پرخطر ماند افراد مسن و بیماری های زمینه ای خاص مورد توافق قرار گرفت که بتوانند از ظرفیت نیرو های مردمی و بسج استفاده شود. دکتر زالی افزود: قرار شد در استان تهران و شهر تهران برای ایجاد یک سامانه منظم و تشکیلاتی مدون با شکل گیری قرارگاه با محور منطقه جغرافیایی و شهرداری، شهرداران و فرماندهان سپاه در هر منطقه عملیات اجرایی بهینه سازی و نهادینه سازی طرح شهید سلیمانی را محقق کنند. ...
باید در مقابله با کرونا هوشمند و موثر عمل کنیم
اتاق خبر 24 : عبدالرضا رحمانی فضلی فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا امشب 26 آبان ماه با حضور در برنامه تیتر امشب شبکه خبر به بررسی محدودیت های جدید کرونایی پرداخت. رحمانی فضلی فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا با اشاره به اینکه مقرر شده است تا طرح جامعی را آماده کنیم تا براساس آن ضعف ها و نقص های تصمیمات قبل را پوشش دهیم گفت: باید در زمینه مقابله با
وزارت کشور و بهداشت، متولیان اصلی مقابله با کرونا در کشور هستند/ بیماریابی در دستور کار قرارگاه ستاد ملی ...
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در نشست مشترک ویدئو کنفرانس قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا با فرمانداران، بخشداران و روسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان های سراسر کشور که با حضور وزیر کشور در محل وزارت کشور برگزار شد؛ گفت: متعاقب جلسه ای که ستاد ملی در محضر مقام معظم رهبری برگزار کرد؛ ایشان چند تکلیف مهم را به گردن دستگاههای اجرایی برای مدیریت
عمده برخورد با خودرو ها در محدودیت شبانه با دوربین است
به گزارش کسب و کار نیوز، عبدالرضا رحمانی فضلی فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا امشب 26 آبان ماه با حضور در برنامه تیتر امشب شبکه خبر به بررسی محدودیت های جدید کرونایی پرداخت. رحمانی فضلی فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا با اشاره به اینکه مقرر شده است تا طرح جامعی را آماده کنیم تا براساس آن ضعف ها و نقص های تصمیمات قبل را پوشش دهیم گفت: باید در زمینه مقابله با
جزئیات فعالیت کارمندان دولتی و خصوصی در تعطیلات دوهفته ای
ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت با اشاره به آخرین تصمیمات قرارگاه مرکزی مقابله با کرونا و اعمال محدودیت های جابجایی، اظهار داشت: اکنون در یک نقطه عطف و بسیار مهم در مقابله با کرونا هستیم و ملت و دولت حتماً پیروز خواهند شد و انتظار داریم در آینده نزدیک روند نزولی آمار مرگ و میر را شاهد باشیم. وی ادامه داد: مردم نگران نباشند و باید در هر شهر مقررات و وضعیت شغلی خود در آن منطقه را بدانند
در شهرهایی با وضعیت قرمز با یک تعطیلی عمومی در شهر ها مواجه می شویم
عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: امروز تمام جلسه هیات دولت، صرف موضوع مبارزه کرونا شد، باتوجه به مصوبه ای که ستاد ملی مقابله با کرونا در روز شنبه داشت، این مصوبه را در قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا مطرح کردیم، وزارت بهداشت و درمان زحمات زیادی در جهت تهیه این طرح کشیده است و به مردم عزیز می گوییم که همه تجربیات علمی و همه یافته های این امر در دنیا مورد توجه قرار گرفته است
جهادگران قرارگاه 17 ربیع مسئول تأمین امنیت اقتصادی بازار
بر وظیفه ذاتی خود که حافظ منافع و امنیت کشور است، برای اجرایی کردن منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مقابله با گران فروشی و مهار قیمت کالا در بازار با همکاری دستگاه های نظارتی و اجرایی، قرارگاهی به نام 17 ربیع را تشکیل داد که این قرارگاه با بهره گیری از ظرفیت بسیج برای تأمین امنیت اقتصادی کشور در خصوص عرضه مستقیم کالا به مردم و جلوگیری از احتکار، مشغول به کار شده است. اطلاعات سپاه کربلا در
در اجرای مصوبه های کرونایی تعارف نداریم
به گزارش بازار ، عبدالرضا رحمانی فضلی در نشست ویدیو کنفرانس با فرماندهان، بخشداران و استانداران سراسر کشور گفت: در مدیریت محدویت های کرونایی هیچ گونه اغماض نکنید و به روستاها و مناطق حاشیه ای هم توجه کنید و همه مسئولان اجرایی باید همواره در دسترس باشند. وی تصریح کرد: بخشداران هم حوزه روستاها را در حوزه مقابله با کرونا در الویت قرار دهند و مصوبه های ستاد در حکم مصوبه های شورای امنیت ملی