چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۳:۳۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
فرارو ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۹:۳۰

نامه یک نماینده مجلس به روحانی علیه واکسن فایزر

فرارو- یک نماینده مجلس به حسن روحانی نامه ای نوشته و نسبت به استفاده از واکسن فایزر در ایران هشدار داد و خواستار پاسخ گویی درباره چرایی ورود و انتقال این واکسن به کشور شده است. او از احتمال سوء استفاده غیرانسانی از واکسن کرونا در ایران سخن گفته است. زهره الهیان نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نامه ای به روحانی تصریح کرد که انتشار خبر ورود و توزیع واکسن از شرکت فایزر آمریکایی نگرانی ها و سؤالاتی جدی را در افکار عمومی ایران پدید آورده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)