کشف بیش از 1500 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیرمجاز در استان کرمانشاه
سایر منابع:
سایر خبرها
پلمپ 40 مکان صنفی متخلف در قم
به گزارش قم نیوز همزمان با آغاز طرح تشدید نظارت های بهداشتی از 25 اسفندماه 1399 تعداد چهار هزار و 950 نظارت بهداشتی از مراکز عرضه و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی و واحدهای کاری توسط بازرسان مرکز بهداشت صورت گرفته است. بر اساس این گزارش، در این بازدیدها 40 صنف و امکنه متخلف به دلیل عدم رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی پلمب و تعداد 463 مورد اخطاریه بهداشتی و اخطاریه تعطیل صادر شد.
بیش از 4 تُن موادغذایی فاسد در همدان معدوم شد
به گزارش همدان پرس؛ مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی همدان گفت: چهار هزار و 101 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در دور نخست اجرای طرح سلامت نوروزری از 25 تا 30 اسفند سال گذشته کشف و معدوم شده است. لیدا رفعتی بیان کرد: بیشترین میزان مواد غذایی فاسد کشف شده مربوط به گروه کنسرو، کمپوت و نوشابه با یک تن و 710 کیلوگرم و سپس گروه شیرینی، نان و آجیل با یک تن و 708 کیلوگرم است.
افزون بر سه تن مواد غذایی فاسد در استان همدان معدوم شد
میانگین 53 تیم بازرسی بهداشت محیط در سطح شهرستان و مراکز بهداشتی و درمانی و 10 تیم نظارتی شامل تیم های نظارت و پایش معاونت بهداشتی مناطق را زیر پوشش قرار می دهند. وی با بیان اینکه به طور میانگین 74 نیرو در تیم های نظارتی و بازرسی حضور دارند افزود: حجم کاری صورت گرفته از 25 تا 30 اسفند سال گذشته 2 هزار و 308 نفر ساعت بوده است. مرحله نخست طرح سلامت نوروزی 25 تا 30 اسفند 99 و مرحله دوم طرح نیز اول تا پنجم فروردین 1400 برگزار شد. چهار هزار و 101 کیلوگرم مواد غذایی فاسد نیز در مرحله نخست طرح سلامت نوروزی در استان همدان کشف و معدوم شد. ...
12 مکان عمومی در بوشهر به علت تخلفات بهداشتی پلمب شد
بهداشت محیط در روز های اداری و تعداد 6 اکیپ در روز های تعطیل از هزار و 49 مکان تهیه و توزیع مواد غذایی، جایگاه های سوخت، پایانه های مسافربری، هتل ها بازرسی بهداشتی به عمل آمده و بیش از 95 اخطار بهداشتی صادر و 32 مورد تخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی و 12 واحد پلمب شدند. مهندس فخرایی گفت: تعداد 97 مورد سنجش با تجهیزات پرتابل در بازرسی ها صورت گرفت که منجر به انجام 27 مورد نمونه برداری از
3700 بازدید از مراکز عرضه موادغذایی سیستان و بلوچستان انجام شد
اماکن عمومی بازدید انجام می دهند. او ادامه داد: در این بازرسی ها بیش از 2هزار 243 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته در سیستان و بلوچستان کشف و معدوم شد. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: از ابتدای طرح تشدید سلامت نوروزی تاکنون 38 واحد صنفی به علت عدم رعایت موازین بهداشتی به مراجع غذایی معرفی و 24 واحد صنفی پلمب شدند. او افزود
پلمب 2125 مرکز عرضه مواد غذایی/بازرسی بهداشتی 5580 مرکز اقامتی
به گزارش خبرگزاری مهر ، حمید انصاری اظهار داشت: طی روزهای 25 اسفند 1399 الی هفتم فروردین 1400 تعداد 302617 مورد بازرسی از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی در سراسر کشور انجام شد که 2125 مورد از این مراکز که موازین بهداشتی را رعایت نکرده بودند، پلمب گردیدند. مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت گفت: طی این مدت تعداد 5580 مرکز اقامتی شامل هتل، مهمانپذیر و ...، مورد بازرسی
2 هزار و 360 کیلوگرم پنیر فاسد در سلسله معدوم شد
"حمزه حسنی" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: با اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و انبارهای کالاهای عمومی توسط کارشناسان بهداشت محیط، محموله ای مشتمل بر 2 هزار و 360 کیلوگرم پنیر فاسد کشف و از دسترس مصرف انسانی خارج شد. وی افزود: پنیرهای کشف شده طی 2 مرحله مورد نمونه برداری قرار گرفتند که فاسد تشخیص داده شده و طبق دستور مقام قضایی توسط
16 واحد متخلف صنفی در یزد پلمب شد
روز اخیر با تشدید طرح نظارت نوروزی 9 واحد صنفی به علت رعایت نکردن نکات بهداشتی به خصوص در پیشگیری از کرونا در شهرستان پلمب شد. سید علیرضا پورمازار افزود: با همکاری برخی دستگاه ها از 500 واحد صنفی در منطقه بازدید شد و این تعداد به علت درج نکردن قیمت ها، رعایت نکردن مسایل بهداشتی و عرضه مواد غذایی فاسد پلمب شد. استان یزد 73 هزار واحد صنفی دارد که ماینگین اشتغال در هر واحد حدود 2.5 نفر است.
پلمپ دو واحد قنادی و خبازی در علی آباد کتول و کلاله
کلاله اعلام کرد: در پی بازدید اکیپ طرح سلامت نوروزی از اماکن تهیه تولید و توزیع مواد غذایی؛ یک واحد خبازی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط بازرسان بهداشت محیط پلمپ و تعطیل شد. وی افزود: شهروندان می توانند در صورت مشاهده موارد غیر بهداشتی در سطح شهرستان با شماره تلفن 190 تماس گرفته و موارد جهت رسیدگی اعلام کنند. انتهای پیام/
پلمب رستوران ها و قلیان سرا های متخلف در دزفول
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، رضا پور آیین رییس مرکز بهداشت دزفول گفت: بازدید های بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای در قالب تیم نظارتی با حضور نماینده حقوقی این مرکز به منظور مقابله با کرونا ویروس و برخورد با تخلفات بهداشتی ادامه دارد. وی افزود: با حضور پلیس اماکن، یک باغ ویلا به دلیل برگزاری غیر قانونی یک مراسم عروسی با بیش از یک هزار و 500 نفر مهمان، 5 رستوران و یک قلیان سرا
کشف یک تن مواد غذایی فاسد در سنندج
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کردستان ، آرزو فلاحی اظهار داشت: بازرسی ها و اقدامات کنترلی فعالیت اصناف در قالب طرح سلامت نوروزی به صورت ویژه تا 15 فروردین ماه در سنندج ادامه دارد. وی افزود: در طی هفته اول سال جدید، 29 تیم در بازدید های ستادی از 276 مکان مختلف و در بازرسی های محیطی 603 صنف مختلف شهری و بین راهی مورد بازدید قرار دادند. مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی
طرح تشدید برخورد با واحدهای صنفی متخلف در البرز
ای به صورت ویژه انجام شود. حصاری خاطرنشان کرد: روزانه بازرسان این اتاق به همراه اتحادیه های مختلف واحدهای صنفی را بازدید و تخلفات را بررسی می کنند. بیش از 120 هزار واحد صنفی در استان البرز فعال است.
معدوم سازی موادغذایی فاسد و پلمب یک واحد پذیرایی در کرج
به گزارش گروه استانی تیتریک ، مرتضی نیک رو گفت: در پی تشدید بازدیدهای نظارتی کمیته های زیرمجموعه ستاد اجرایی خدمات سفر استان و در قالب گشت های تلفیقی یک واحد پذیرایی از طرف کارشناسان مربوطه پلمب شد. وی گفت: این واحد پذیرایی به علت عدم رعایت ضوابط بهداشتی و به دلیل نگهداری موادغذایی پخته شده به صورت یخ زده و بدون تاریخ مصرف از طرف تیم اعزامی واجد شرایط پلمب تشخیص داده شد. نیک
تخلفات بازار در عید از گرانفروشی میوه تا عدم درج قیمت کالا زیر ذره بین بازرسان
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عبدالرضا پیروی منش افزود: در بازرسی از واحدهای میوه فروشی سطح شهر بندرعباس، 5 واحد به دلیل تخلفات گرانفروشی، عدم درج قیمت کالا و ارائه فاکتورو تداخل صنفی شناسایی شدند. وی بیان داشت: برای این واحدهای صنفی متخلف بیش از 500 میلیون ریال پرونده تشکیل و به مراجع ذیصلاح برای رسیدگی ارسال شد. پیروی منش اعلام کرد : شهروندان در صورت مشاهده هرنوع تخلف
2 تالار پذیرایی در بجنورد پلمب شد
مکان حضور داشتند با تصمیم تیم بازدید کننده و هماهنگی سرپرست مرکز بهداشت و فرماندار شهرستان بجنورد پلمب شد. وی تاکید کرد: تالارهای دیگر در سطح شهرستان نیز توسط بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای بازدید شدند که برای برخی متدیان این مراکز اخطاریه صادر شد. 25 تالار پذیرایی و 60 رستوران در خراسان شمالی فعال است. این استان دارای 863 هزار نفر جمعیت است. رعایت پروتکل های بهداشتی در این استان به زیر 70درصد رسیده است.
بیش از 1000 دز واکسن کرونا در کاشان به گروه های هدف تزریق شد
سه هزار و 192 مورد بازدید صورت گرفته و سه هزار و 342 کیلوگرم مواد غذایی فاسد معدوم و 30 مورد پلمب داشتیم. وی با بیان اینکه بیش از یک هزار دز واکسن در کاشان تزریق شده است، گفت: این واکسن به کادر درمان و افرادی که به صورت مستقیم با ویروس کرونا ارتباط دارند، تزریق شده است و از سوی دیگر بیش از 12میلیارد تومان داروهای مورد نیاز کرونا و بیش از هشت میلیارد تومان تجهیزات انفرادی نیز خریداری شده
پلمب هفت واحد صنفی متخلف در یزد
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، رئیس پلیبس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: در تداوم ارتقاء امنیت اجتماعی و کاهش ناهنجاری های اجتماعی در مرکز استان، با هماهنگی با دستگاه قضائی، طرح نظارت بر قهوه خانه ها و کافی شاپ های شهرستان یزد از سوی اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس استان اجرا شد. سرهنگ رسائی با اشاره به بازدید از 46 کافی شاپ در طرح مذکور افزود: در مدت زمان اجرای این طرح، هفت واحد صنفی به دلیل انجام تخلفات مختلف پلمب شد.
انجام 354 هزار مورد بازرسی بهداشتی/پلمب 13 جایگاه سوخت
به گزارش خبرگزاری مهر ، حمید انصاری، اظهار داشت: طی روزهای 25 اسفند 1399 الی پنجم فروردین 1400 تعداد 247868 مورد بازرسی از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی در سراسر کشور انجام شد که 1943 مورد از مراکز که موازین بهداشتی را رعایت نکرده بودند، پلمب شدند. مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت گفت: طی این مدت تعداد 4642 مرکز اقامتی شامل هتل، مهمانپذیر و...، مورد بازرسی کارشناسان
انجام بیش از 354 هزار مورد بازرسی در طرح تشدید نظارت بهداشتی
به گزارش ایسنا، حمید انصاری اظهارکرد: طی روزهای 25 اسفند 1399 تا 5 فروردین 1400 تعداد 247 هزار و 868 مورد بازرسی از مراکز تهیه ، توزیع و فروش مواد غذایی در سراسر کشور انجام شد که 1943 مورد از مراکز مذکور که موازین بهداشتی را رعایت نکرده بودند، پلمب شدند. مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت افزود: طی این مدت تعداد 4642 مرکز اقامتی شامل هتل ، مهمانپذیر و ... مورد بازرسی کارشناسان
83 واحد صنفی متخلف در گلستان به مراجع قضایی معرفی شدند
رعایت نکات بهداشتی و وجود مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته به اداره تعزیرات معرفی شده است. حمیدی بیان کرد: با توجه به اینکه سلامت افراد جامعه در اولویت است لذا با هر گونه تخلف در زمینه عرضه مواد غذایی فاسد و عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی برخورد قانونی صورت می گیرد. وی گفت: مردم هم می توانند در صورت مشاهده اقلام تاریخ مصرف گذشته در حال توزیع و یا عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی، ضمن پرهیز از خرید، این امر را به ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان و مراکز خدمات جامع سلامت اطلاع دهند. ...
اخطار به واحدهای صنفی متخلف در زمینه کرونا
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، نظر به گزارشات واصله از سوی بازرسان اتحادیه ها و اتاق های اصناف سراسر کشور و نیز بازرسان وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی، سفرهای نوروزی منجر به کاهش سطح رعایت پروتکل های بهداشتی در برخی مراکز تهیه، تولید و طبخ مواد غذایی و خوراکی (مانند رستوران ها، فست فودها، کبابی ها و کافی شاپ ها) در اقصی نقاط کشور و بالاخص شهرهای مسافرپذیر شده است و در صورت ادامه
جمع آوری 222 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در اسدآباد
ای اشاره کرد و افزود: بنظارت بر سامانه های آب رسانی و بیش از 550 مورد کلرسنجی از سطح شهر انجام شده است. وی از جمع آوری بیش از 222 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف توسط کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای اسدآباد خبر داد و گفت: بازدید روزانه از پارک ها و سرویس های بهداشتی مجتمع های خدماتی رفاهی و کنترل الزامات بهداشت محیطی تاکنون به طور دقیق انجام شده است.
گشت مشترک بازرسی از رستوران های بین راهی در شهرستان دماوند/ معدوم سازی50 کیلوگرم مواد پروتئینی فاسد از ...
توسط متصدیان مربوطه و برخورد با تخلفات صنفی، بهداشتی بررسی شد. همچنین 50 کیلوگرم مواد پروتئینی فاسد معدوم سازی شد و 3 اخطار پلمب توسط بازرسان بهداشت محیط به واحدهای صنفی به علت رعایت نکردن بهداشت داده شد. علاوه بر این پنج برگه جریمه گران فروشی و کم فروشی صادر شد و پنج پرونده تخلف به اداره تعزیرات حکومتی ارسال گردید. انتهای پیام/
بیش از 7600 بازدید بهداشتی در طرح سلامت نوروزی کرمانشاه انجام شد
استان خبر داد و گفت: 250 واحد متخلف در بازده زمانی اجرای این طرح به مراجع قضایی معرفی و 72 واحد هم پلمب شده است. شکیبا تصریح کرد: در این مدت یک هزار و 711 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته توسط بازرسان بهداشت محیط معدوم شد. انتهای پیام/پ
یک تُن مواد غذایی فاسد در قشم معدوم شد
به گزارش ایلنا از بندرعباس، حمیدرضا بهزادی با اشاره به دو هزار و 341 بازدید توسط کارشناسان سلامت محیط و کار از مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در اجرای طرح تشدید نوروزی، گفت: طرح تشدید نوروزی از 25 اسفند سال جاری همزمان با سراسر استان و کشور در شهرستان قشم آغاز شد. وی بیان کرد: یک تن و دویست کیلو گرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته، مواد غذایی دارای رنگ غیر مجاز و مواد غذایی نگهداری شده در
72 واحد صنفی و اماکن اقامتی کرمانشاه پلمب شد
مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته توسط بازرسان بهداشت محیط معدوم شد. رییس اتاق اصناف کرمانشاه نیز گفت: در بازرسی های انجام شده از واحدهای صنفی سطح استان در یک هفته اخیر حدود یک میلیارد ریال جریمه برای افراد متخلف صادر و پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شده است. "رضا سلیم ساسانی" به ایرنا افزود: کار بازرسی از واحدهای صنفی توسط اصناف و همچنین گشت های مشترک با ادارات صمت، بهداشت و
شاهکار فروشندگان بی انصاف در قشم / توزیع مواد غذایی فاسد در دوران کرونایی
گیری فوری انجام شد که در نتیجه آن بیش از یک تن مواد غذایی فاسد کشف و معدوم گردید. بهزادی با بیان اینکه در این مدت 135 مورد اخطاریه موارد بحرانی و بیش از 145 مورد اخطاریه موارد غیربحرانی نیز از سوی بازرسان برای متخلفان صادر شده است، افزود: حدود یک هزار 700 مکان عمومی هم توسط کارشناسان شبکه بهداشت و درمان قشم بازدید شد که از این مجموع 10 واحد تعطیل و برای 45 واحد نیز پرونده قضایی تشکیل شده
345 مورد نظارت بهداشتی درقم انجام شد
تعطیل در راستای پروتکل های بهداشتی، بررسی شکایت مردمی سامانه 190 از یک واحد نانوایی، توقیف 30 کیلوگرم مواد غذایی فاقد مجوزهای بهداشتی، نظارت بر عرضه آجیل و خشکبار و تذکر در خصوص پوشش آجیل و خشکبار فله نیز صورت گرفته است. بازرسی از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی در منطقه دستجرد قم نیز از دیگر اقدامات می باشد و همشهریان باید در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را با سامانه 190 در میان بگذارند تا در اسرع وقت مورد پیگیری ناظران بهداشتی قرار گیرد.
پلمب واحد های صنفی متخلف در محمودآباد / سوادکوه ایستگاه آخر خودروی حامل مواد مخدر
گروه ساری مازندران تاریخ انتشار کد خبر 7707705 دانلود PDF نظر دادن به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم ترین حوادث مازندران در روز جمعه 6 فروردین ماه سال 1400 را می توانید در این بسته خبری بخوانید. پلمب 19 واحد صنفی متخلف در محمودآباد سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد