پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۲:۰۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
رویش زاگرس ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۳:۵۴

فرماندار مسجدسلیمان: بیکاری جوانان عامل اصلی اعتیاد و خودکشی در ...

رویش زاگرس: فرماندار مسجدسلیمان با اشاره به نرخ بیکاری بالای 45 درصد در شهرستان گفت: فقر،طلاق، فساد، اعتیاد و خودکشی هایی که در مسجدسلیمان رخ می دهد عمدتا به دلیل مسایلی است که در بحث بیکاری جوانان در شهرستان وجود دارد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس محمد پاکدل در نشست تخصصی حوزه صنعت و شهرک های صنعتی شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل که امروز، 23 بهمن ماه با حضور معاون وزیر صمت در مسجدسلیمان برگزار شد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)