سایر منابع:
سایر خبرها
بهره مندی روستاهای کردبستان و گدارسبز بافت از آب آشامیدنی پایدار
حفر و تجهیز یک حلقه چاه و اجرای 1 کیلومتر خط انتقال آب و 250 متر خط برق با اعتبار 2/3 میلیارد تومان افتتاح شد و با بهره برداری از آن 350 نفر جمعیت این روستا از آب آشامیدنی پایدار بهره مند شدند. اشرف زاده، ادامه داد: طرح اصلاح و بازسازی 18 کیلومتر شبکه توزیع آب در شهرهای بافت، بافت، بزنجان ، کشکوئیه و روستاهای توابع نیز به صورت همزمان با طرح پایش تصویری ساختمان اداری امور آبفای شهرستان بافت با اعتبار 13 میلیارد تومان به بهره برداری رسید. اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد. ...
افزایش 8 برابری ظرفیت حجم ذخیره آب شرب در مجتمع تلور (دهستان لیوان )
شرکت آب و فاضلاب استان گلستان افزود: همزمان با هفته دولت و با حضور مهندس مهیایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان، امام جمعه شهرستان بندرگز، فرماندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی دو پروژه کلیدی آب رسانی در شهرستان بندرگز به بهره برداری رسید. مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در حاشیه افتتاح این پروژه ها افزود: چاه شماره 8 نوکنده با ارزش به روز 80 میلیارد ریال و با
پرداخت 1.3 همت تسهیلات کشاورزی در زنجان
کشمش در شهرستان ابهر با اعتبار 80 میلیارد ریال و ایجاد 5 شغل پایدار انجام گرفته است. وی در پایان گفت: پیشران توسعه کشاورزی و عدالت اقتصادی عملکرد بانک کشاورزی استان زنجان در سال 1403 به وضوح نشان دهنده نقش کلیدی این نهاد مالی در پشتیبانی از کشاورزان، روستاییان، تولیدکنندگان و اقشار آسیب پذیر است. اقدامات راهبردی این بانک، به ویژه در زمینه مکانیزاسیون، توسعه مسکن روستایی، بیمه محصولات و تأمین مالی طرح های اشتغال زا، نمونه ای بارز از بانکداری توسعه گرا و عدالت محور در ایران است که به رشد و شکوفایی اقتصاد روستایی و کشاورزی استان زنجان کمک شایانی می کند. انتهای پیام/. ...
ساختمان جدید دامپزشکی زنجان باید تا 14 مهرماه سالجاری افتتاح شود
به گزارش خبرگزاری مهر ، محسن صادقی در بازدید از روند اجرای طرح ساختمان جدید اداره کل دامپزشکی استان بر ضرورت تکمیل سریع این مجموعه و بهره برداری به موقع از آن تأکید کرد و گفت: ساختمان جدید دامپزشکی زنجان باید تا 14 مهرماه سالجاری همزمان با روز ملی دامپزشکی سالجاری افتتاح شود و این موعد غیرقابل تغییر است. استاندار زنجان با اشاره به اهمیت بخش آزمایشگاهی دامپزشکی، گفت: آزمایشگاه دامپزشکی
نگاهی به افتتاحات هفته دولت 1404 در استان زنجان
هفت هزار و 580 میلیارد ریال به بهره برداری رسید. پنجمین ایستگاه سنجش آلودگی هوا در استان زنجان افتتاح شد پنجمین ایستگاه سنجش آلودگی هوا در استان از دیگر طرح های افتتاح شده به مناسبت گرامیداشت هفته دولت بود که طی مراسمی با حضور مسئولان استانی در شهرستان خرمدره با اعتباری بیش از 70 میلیارد ریال و از محل اعتبارات ملی تأمین و تجهیز و به بهره برداری رسید. محمد هادی کاظمی
تکمیل پروژه های عمرانی زنجان در موعد مقرر
مساحت 21 هزار متر مربع احداث می شود و هدف از اجرای آن، ارتقای دسترسی فرهنگی و خدماتی برای ساکنان منطقه است. شهردار زنجان همچنین از پیشرفت پروژه شهیدان کریمی خبر داد و گفت: این مجموعه شامل چند زیرپروژه از جمله رمپ جهتی، کندروها و خیابان پیرمحمدی است که طی هفته های آینده آماده بهره برداری می شوند. وی افزود: احداث زیرگذر میدان مدیریت و روگذر ثمین نیز در دست اقدام است و تاکنون
طرح آبرسانی به شهر بنارویه شهرستان لارستان، با اعتباری بالغ بر 535 میلیارد ریال گشایش یافت
به گزارش اقتصاد آینده نیوز؛ در هفتمین روز از هفته گرامیداشت خدمات دولت، در مراسمی با حضور مختار عباسی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان لارستان، محمد رضا شجاعی فرد معاون مالی و پشتیبانی شرکت آبفا استان فارس، بخشدار بنارویه و جمعی از مسئولین محلی، طرح آبرسانی به شهر بنارویه با اعتباری بالغ بر 535 میلیارد ریال در مدار بهره برداری قرار گرفت. در این مراسم معاون مالی و پشتیبانی شرکت
تغذیه سفره های زیرزمینی و کنترل سیلاب فرسایش خاک را در پی دارد
می کند: امسال طرح های متعددی در دست اقدام داریم که از جمله آن ها می توان به پروژه های مسیر سیلاب ویستای بالا و پایین اشاره کرد. این طرح ها با هدف کنترل رواناب و تقویت آب های زیرزمینی اجرا خواهد شد. به گفته وی، اجرای این پروژه ها از طریق اداره کل منابع طبیعی استان زنجان و اداره منابع طبیعی شهرستان خرمدره پیگیری می شود و نقش مهمی در کاهش خسارات ناشی از سیلاب و بهبود معیشت کشاورزان خواهد
بهره برداری از پروژه آسفالت روستای ریزاب نی ریز همزمان با هفته دولت
همزمان با فرارسیدن هفته دولت, پروژه آسفالت روستای ریزاب در بخش قطرویه شهرستان نی ریز با حضور فرماندار, مدیر بنیاد مسکن و اعضای شورای اداری شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت. این پروژه که با مشارکت و همکاری دهیاری روستای ریزاب انجام شده، شامل 23500 متر مربع زیرسازی و آسفالت است و اعتبار آن حدوداً 800 میلیارد ریال برآورد شده است. بنیاد مسکن شهرستان نی ریز نیز با تخصیص 260 تن قیر رایگان، نقش بسزایی در اجرای این طرح داشته است. این پروژه با هدف بهبود زیرساخت ها و ارتقای کیفیت زندگی ساکنان روستای ریزاب به بهره برداری رسیده است. ...
افزایش راندمان آبیاری با افتتاح ایستگاه چم مهر
متر و خط انتقال برق 20 کیلووات به طول 10 کیلومتر نیز تکمیل شده است. وی تصریح کرد: با تخصیص اعتبارات لازم، از جمله 41 میلیارد تومان اوراق مرابحه در سال 1403 و اعتبارات دیگری از محل طرح تملک دارایی و نفت و گاز، پیشرفت فیزیکی پروژه به 80 درصد رسیده است. مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان ابراز امیدواری کرد با پیگیری های مستمر، این پروژه هرچه سریع تر به بهره برداری برسد و علاوه بر افزایش سطح زیرکشت و تولیدات کشاورزی، باعث افزایش راندمان آبیاری و رونق اقتصادی در منطقه شود.
بهره برداری از 3 پل با اعتبار 180 میلیارد ریال در استان مرکزی برای مدیریت سیلاب
به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، همزمان با هفته دولت، آیین بهره برداری از سه دستگاه پل با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد ریال با حضور مهدی زندیه وکیلی استاندار استان مرکزی، محمدهادی نوروزی معاون راهداری، حمیدرضا غیاثی فرماندار شهرستان فراهان و جمعی از مسئولان و مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد. محمدهادی نوروزی در این مراسم اظهار داشت: این پروژه ها در محدوده سه
جهش عمرانیِ راهداری و حمل ونقل جاده ای در هفته دولت / افتتاح 24 پروژه با اعتبار 634 میلیارد تومان / آغاز ...
کبنا ؛ در هفته دولت امسال، اداره کل راهداری کهگیلویه و بویراحمد با مدیریت حمیدرضا پیمانجو، 24 پروژه به ارزش 634 میلیارد تومان را افتتاح و عملیات 27 پروژه دیگر با اعتباری بیش از 1630 میلیارد تومان را آغاز کرد. سهم شهرستان باشت، 8 پروژه با اعتباری بالغ بر 352 میلیارد تومان بود. در شهرستان لنده نیز دو پروژه آسفالت راه های روستایی دوک و قیام – برمل و آغاز عملیات تعریض و اصلاح محور حادثه خیز لنده – بهمئی با اعتباری 159 میلیار
خط 123 بهزیستی 24 ساعته فعال است
به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان مریم کرمی در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس اورژانس اجتماعی که با حضور کارشناسان این برنامه و به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با سراسر کشور برگزار شد، افزود: در حال حاضر مراکز مداخله در بحران و خودروهای خدمات سیار در 5 شهرستان زنجان، خدابنده، ابهر، خرمدره و طارم فعالیت می کنند و خط تلفن 123 هم در مرکز استان مستقر است و تماس با این خط در همه ساعات شبانه روز و از
آغاز عملیات اجرایی پروژه های آسفالت راه های روستایی در گیلان – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
استانی در حال اجراست که با بهره برداری از آن حدود 200 خانوار از مزایای این طرح بهره مند خواهند شد. مرادی ادامه داد: بهسازی و آسفالت راه روستایی غلامرضاباغ به طول 1300 متر با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال در دست اقدام است و بهسازی و آسفالت راه روستایی معاف شهرستان انزلی به طول 1200 متر با اعتبار 50 میلیارد ریال اجرا می شود. وی تصریح کرد: بهسازی، ترمیم و لکه گیری هندسی محور
آغاز عملیات اجرایی پروژه های آسفالت راه های روستایی در گیلان
با بهره برداری از آن حدود 200 خانوار از مزایای این طرح بهره مند خواهند شد. مرادی ادامه داد: بهسازی و آسفالت راه روستایی غلامرضاباغ به طول 1300 متر با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال در دست اقدام است و بهسازی و آسفالت راه روستایی معاف شهرستان انزلی به طول 1200 متر با اعتبار 50 میلیارد ریال اجرا می شود. وی تصریح کرد: بهسازی، ترمیم و لکه گیری هندسی محور ویشکاماتیر رشت در مساحتی
استان زنجان حدود 73 هزار هکتار جنگل دارد
و بهره برداری وارد عمل خواهد شد. تلاش ما این است که پیش از آغاز فصل سرد، وضعیت این مجموعه به طور کامل مشخص شود. حسینی با تأکید بر اهمیت نگهداری نهال ها در کنار کاشت آن ها، گفت: نهالستان کوشکن تنها نهالستان مادری استان است و محور اصلی تولید نهال های مورد نیاز طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت محسوب می شود. مدیرکل منابع طبیعی زنجان ادامه داد: سهم زنجان در این طرح ملی، تولید و کاشت
افتتاح و آغاز عملیات اجرایی دو پروژه بزرگ راهداری در ماه نشان استان زنجان
تومان در فاز اول به طول 1.7 کیلومتر کلنگ زنی شد. این پروژه در فازهای بعدی تا سه راهی ایلی بلاغ و با اعتبار اولیه 80 میلیارد تومان ادامه خواهد یافت که پیش بینی می شود طی دو سال آینده به بهره برداری برسد. رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان ماهنشان با تاکید بر اینکه پروژه های هفته دولت در اکثر شهرستان های استان اجرا یا آغاز می شوند، خاطرنشان کرد: کلنگ زنی این طرح ها علاوه بر ارتقای ایمنی جاده ای، خدمت رسانی مؤثرتری به مردم را فراهم کرده و زمینه ساز توسعه زیرساخت های حمل ونقل و رشد اقتصادی استان خواهد شد. ...
افتتاح راه روستایی گلی با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان در زنجان
به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با حضور معاون امور اقتصادی استانداری، معاون فنی و راه روستایی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان و فرماندار ابهر به بهره برداری راه روستایی گلی به طول 2 کیلومتر و 300 متر و عرض 5.5 متر، با صرف اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی بهسازی و آسفالت شده است
پروژه اجرای طرح هادی روستای شورمست افتتاح شد.
درایام الله هفته دولت و با حضورمهندس پاریاو فرماندار سوادکوه پروژه اجرای آسفالت روستای شورمست افتتاح وبه بهره برداری رسید. پروژه اجرای طرح هادی روستای شورمست افتتاح شد. ب ه گزارش روابط عموم ی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران،درایام الله هفته دولت و با حضورمهندس پاریاو فرماندار سوادکوه ،مهندس سن شناس معاون عمرانی فرماندار ، مهندس ولیزاده مدیربنیاد مسکن شهرستان سوادکوه
رونق عمرانی لارستان با 2600 میلیارد تومان؛ از بیمارستان تا نیروگاه خورشیدی
بهداشت روستای کارگاه و طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی نیز از دیگر پروژه های این حوزه بود. عباسی افزود: در هفته دولت، کلنگ سه طرح عمرانی بزرگ نیز در منطقه لارستان به زمین زده شد؛ کلنگ زنی احداث باند دوم محور لارستان-بندرعباس به طول 31 کیلومتر با اعتبار اولیه یک هزار و 500 میلیارد تومان با حضور مقامات استانی انجام شد. وی اضافه کرد: کلنگ آغاز احداث هفت نیروگاه خورشیدی سه مگاواتی با اعتبار 800 میلیارد تومان و همچنین احداث پارک ترافیک در شهر خور با اعتبار 6 میلیارد تومان نیز در این ایام به زمین زده شد. ...
افتتاح پروژه های برق رسانی در آستانه اشرفیه با حضور فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه
مدعوین به بهره برداری رسید. مهندس حیدری نژاد؛ فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا خصوصا شهیدان رجایی و با هنر، شهید مهدی خوش سیرت و شهید رئیسی و همچنین تبریک هفته دولت اظهار داشت : در طول دوران جنگ تحمیلی 12 روزه دشمن تمام تلاش خود را به جهت متوقف نمودن خدمات نظام و دولت به مردم به کار برد اما دولت و ملت در کنار هم ایستادند و وفاق ملی را
آیین بهره برداری از پروژه رفع نقطه حادثه خیز شهر فال در محور مهر – گله دار
پروژه، باند تندرو با عرض 11 متر برای تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای لامرد، مهر، گله دار و شیراز و همچنین باند کندرو با عرض 8 متر به منظور تردد محلی و ایمن ساکنان شهر فال احداث شده است. این پروژه که همزمان با هفته ی دولت به بهره برداری رسید به طول 1/5 کیلومتر و اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان در آن هزینه شده و پیش بینی می شود نقش مؤثری در روان سازی ترافیک، افزایش ایمنی و کاهش تصادفات در این محور پرتردد ایفا کند.
همزمان با هفته دولت با حضور معاون استاندار فارس انجام شد: بهره برداری از پروژه های آب و فاضلاب در ...
اشاره به اینکه این شرکت به میمنت ایام هفته دولت 79 پروژه آب و فاضلاب شامل 75 پروژه آبرسانی و 4 پروژه فاضلاب را با اعتباری بالغ بر 13620 میلیارد ریال در سراسر استان به بهره برداری می رساند، اظهار کرد: طرح آبرسانی به مجموعه دشت نمدان شهرستان اقلید شامل حفر، تجهیز و برق رسانی به یک حلقه چاه، اجرای 7500 متر خط انتقال و 400 متر برق رسانی با اعتبار 300 میلیارد ریال نیز در همین ردیف قرار دارد که با گشایش
افتتاح پروژه های عمرانی در بخش اسفندقه جیرفت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، به مناسبت بزرگداشت هفته دولت با حضور فرماندار جیرفت، معاون عمرانی فرمانداری جیرفت، بخشدار اسفندقه و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان جیرفت، چندین پروژه عمرانی در بخش اسفندقه شهرستان جیرفت بهره برداری رسید. روح بخش بیگ زاده در حاشیه افتتاح این پروژه ها، گفت: پارک لاله دولت آباد اسفندقه از محل اعتبارات دهیاری به بهره برداری رسید تا کودکان
بهره برداری از طرح های برق رسانی در شهرستان بستک
این شهرک 200 واحد مسکونی ساخته شده و برای برقرسانی آن 4 دستگاه پست هوایی، 2800 متر شبکه فشار ضعیف و 3500 متر شبکه 20 کیلوولت اجرا شده است. مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان افزود: همزمان با هفته دولت، 6 پروژه برق رسانی به ارزش 975 میلیارد ریال در شهرستان بستک به بهره برداری رسید. ساعدپناه در تشریح جزئیات این طرح ها گفت: این پروژه ها شامل احداث 16 هزار و 200 متر شبکه فشار ضعیف
چگونه جشنواره ها می توانند زنجان را متحول کنند
ظرفیت های گردشگری استان تهیه کرده است اما برای معرفی مطلوب آن باید قدم هایی برداشته شود و برگزاری جشنواره ها زمینه ساز آن خواهد بود. در ادامه رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان زنجان می گوید: زنجان در طول سال علاوه بر جشنواره ملی آش ایرانی از 44 رویداد گردشگری میزبانی می کند که 22 مورد از آنها در تقویم ملی ثبت شده است. مهدی باقری تصریح می کند: زنجان در طول
افتتاح 4 طرح کشاورزی در شهرستان خانمیرزا
باشگاه خبرنگاران جوان، نگار شیخ پور حسین بهرامی در مراسم افتتاح این طرح ها که شامل 3 واحد گلخانه به مساحت 8 هزار متر مربع و اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در 10 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان خانمیرزا بود، گفت: با بهره برداری از این طرح ها، زمینه اشتغال مستقیم برای 12 نفر فراهم شده و 9 خانوار و 4 روستا از مزایای آن بهره مند می شوند. بهرامی با اشاره به محدودیت منابع آب در منطقه، بر ضرورت
در هفته دولت سال جاری؛ تصفیه خانه فاضلاب شهرک مهدی آستارا به افتتاح رسید
هزار متر مکعب در شبانه روز به افتتاح و بهره برداری رسید. محمد غزنویان؛ اعتبار اجرای این پروژه را 2 هزار میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این طرح، فرایند تصفیه فاضلاب لجن فعال IFAS می باشد و پساب تصفیه شده بعد از فرایند کلرزنی با استانداردهای تخلیه به آبهای سطحی از طریق خط انتقالی به طول یک کیلومتر وارد رودخانه مرداب پشت بازارچه ساحلی می شود. وی؛ همچنین با اشاره به بهره مندی
هزار و 35 میلیارد ریال طرح صنعت برق در زاوه خراسان رضوی بهره برداری شد
سه کیلووات به پنج کیلووات با اعتبار 700 میلیون ریال و بهره برداری از نیروگاه های خورشیدی 20 چاه کشاورزی به ظرفیت یک و 6 دهم مگاوات با 500 میلیارد ریال هزینه نیز از طرح های هفته دولت در صنعت برق است. زاوه یکی از شهرستان های استان خراسان رضوی است که تا آبان سال 1387، یکی از بخش های شهرستان تربت حیدریه بود و در این تاریخ به شهرستان ارتقا یافت. این شهرستان شامل 2 بخش زاوه به مرکزیت شهر دولت آباد و سلیمان به مرکزیت شهر چخماق است. این شهرستان با جمعیتی افزون بر 84 هزار نفر در 25 کیلومتری تربت حیدریه و در فاصله 174 کیلومتری جنوب مشهد واقع است. ...
افتتاح پروژه آبرسانی به فاز نخست سایت شهید جودی ثانی نهضت ملی مسکن درگز
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان درگز ؛ همزمان با هفته دولت، پروژه آبرسانی به فاز نخست سایت شهید جودی ثانی نهضت ملی مسکن درگز با حضور مجتبی بزم آرا، فرماندار شهرستان و جمعی از اعضای شورای اداری به بهره برداری رسید. در این مراسم، محمد عالی نیا مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان درگز ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای طرح، اظهار داشت: این پروژه با حجم عملیات زیر اجرا و نخستین انشعاب آن