دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۵:۱۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۴۰۴/۰۶/۲۶ - ۱۷:۵۵

انتقاد نماینده اهواز از تعلل یک سال ونیمه در تشکیل ستاد ترانزیت

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: تشکیل شورای عالی ترانزیت از جمله اقدامات بسیار مهم پیش بینی شده در برنامه هفتم توسعه محسوب می شود. بااین حال، باگذشت یک سال و نیم از ابلاغ برنامه، ستاد ملی گذر یا همان ستاد ملی ترانزیت که می بایست نقش تسهیلگر، هماهنگ کننده و ظرفیت ساز را ایفا کند، هنوز تشکیل نشده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)