سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۲۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تسنیم ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۳:۳۰

جزئیات ورود 2.6 میلیارد دلاری وزارت نفت به بحث مترو/ پای بنزین در میان است

وزارت نفت با ورود به بحث توسعه ناوگان قطار شهری در کلانشهرهای کشور به دنبال کاهش شیب تند روند افزایش مصرف بنزین است که این صرفه جویی در مصرف بنزین علاوه بر صرفه جویی ملی در این بخش، موجب کاهش آلودگی هوا در کلانشهرهای کشور می شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)