سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۲:۱۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
همسو نیوز ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۲۲:۱۹

توسعه خراسان رضوی باید توسط بخش خصوصی انجام شود

به گزارش خبرنگارمهر، علی رضا رزم حسینی پنج شنبه شب در مراسم تکریم و معارفه مدیران آب و فاضلاب و برق استان که در محل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی برگزار شد اظهار کرد: چهل سال کشور توسط دولت اداره شده است ولی ما در استان روشی جدید را پیگیری خواهیم کرد. وی افزود: خراسان رضوی باید توسط شرکت های بخش خصوصی اداره شود، شرکت هایی که سرمایه انسانی و مادی مناسبی در اختیار دارند و نقش ما نیز نظارت بر عملکرد آنها خواهد بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)