چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۲:۳۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
همسو نیوز ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۵:۱۹

مرکزی طی سال های اخیر کمترین تنش را در حوزه اتباع خارجی داشته است

به گزارش خبرگزاری همسو نیوز سید علی آقازاده ظهر دوشنبه در جریان افتتاح ساختمان جدید اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استان مرکزی در اراک اظهار داشت: استان مرکزی به لحاظ میزبانی از اتباع به ویژه اتباع افغانی یکی از استان های نقش آفرین کشور است و شهرستان هایی همچون ساوه در استان بیشترین میزبانی را از اتباع خارجی دارند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)