چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۸:۳۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
همسو نیوز ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۲

بیشترین موارد ابتلاء به مالاریای کشور در سیستان و بلوچستان است- اخبار ...

به گزارش همسونیوز به نقل از تسنیم از چابهار ، همایش روز جهانی مالاریا صبح امروز با حضور معاون بهداشت وزارت بهداشت، روسای دانشگاه ها و معاونین بهداشتی و کارشناسان مالاریای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور با شعار “حذف مالاریا، مسئولیت تک تک ما” در چابهار آغاز به کار کرد. سیدمحمد هاشی شهری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در این مراسم اظهار داشت: بالاترین تعداد موارد مالاریای کشور در استان سیستان و بلوچستان شناسایی و درمان می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)