سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۷:۲۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
همگردی ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۶:۲۰

محکوم شدن ضاربان محیط بانان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری از محکومیت و تحمل حبس به مدت3 سال برای ضاربان محیط بانان این استان خبر داد. شهرام احمدی مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری از محکومیت و تحمل حبس 3 سال برای ضاربان محیط بانان این استان خبر دادو گفت: 33 متخلف محیط زیست به جرم توهین و تمرد نسبت به ماموران یگان حفاظت محیط زیست منطقه حفاظت شده سبزکوه به حبس محکوم شدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)