دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۸:۰۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
شعار سال ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۱:۳۲

چرا نباید در شرکت ملی نفت عربستان سرمایه گذاری کرد؟

قرار بود نخستین گام عرضه اولیه سهام آرامکو نهایتا تا ماه آینده در بورس داخلی عربستان برداشته شود. اما این اتفاق به علت آنچه ناکام ماندن تطبیق ارزش آرامکو با رقم مدنظر ولیعهد جوان سعودی (2 هزار میلیارد دلار) عنوان شد، بار دیگر به تاخیر افتاد. افزایش ریسک های ژئوپلیتیک در کنار تردید در ارزش شرکت ملی نفت سعودی ها، نه تنها بزرگ ترین عرضه اولیه دنیا را بارها به تاخیر انداخته، بلکه حالا منجر به توصیه ده گانه تحلیلگران نشریه فوربس به سرمایه گذاران مبنی بر دوری کردن از سرمایه گذاری در آرامکو شده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)