چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۳۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
عصر ایران ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۰۹:۴۲

راه اندازی بورس پسته در خراسان رضوی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: این استان یکی از قطب های تولید پسته کشور است بنابراین برای حمایت از کشاورزان بورس این محصول در خراسان رضوی راه اندازی شد. به گزارش ایسنا، محمدرضا اورانی در نخستین جشنواره پسته که در شهرستان خوشاب برگزار شد، عنوان کرد: بورس پسته با همکاری بورس کالای ایران در خراسان رضوی ایجاد شده است. وی اظهار کرد: با راه اندازی بورس پسته، پسته کاران می توانند از طریق بورس محصول خود را به بازار عرضه کنند و دغدغه آن ها نیز برای فروش محصولات برطرف شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)