دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۸:۱۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۸:۳۶

نیازی به افزایش خروجی سد زاینده رود تا اسفند امسال نیست

با توجه به بارش خوب سال گذشته و اوائل سال جاری، رودخانه زاینده رود امسال در اصفهان جریان داشت اما میزان خروجی سد زاینده رود با توجه به نیاز آبی برای کشت بهاره و پاییزه، در مقاطع مختلف کاهش یا افزایش یافت. آخرین بار، خروجی سد زاینده رود از 21 آبان امسال به منظور کشت پاییزه و توزیع آب کشاورزی در شبکه های غرب و شرق استان اصفهان به 75 متر مکعب بر ثانیه افزایش یافت و کمتر از یک ماه پس از آن یعنی 15 آذر مجدد میزان خروجی سد کاهش یافت و به 16 متر مکعب بر ثانیه رسید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)