بیش از 30 گیم نت در بهارستان پلمب شد/ مردم کرونا را جدی بگیرند
سایر منابع:
سایر خبرها
10 بیمارستان سیار آماده اعزام داریم/ رتبه اول سامانه های درمانی سیار در منطقه هستیم
به گزارش ندای اصفهان، سی ام بهمن ماه امسال اولین مورد از ابتلا به کرونا ویروس جدید با نام کووید-19 در کشور اعلام شد که نخستین مبتلایان، در شهر قم بودند. با اعلام ورود کرونا ویروس جدید به کشور بلافاصله ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا به ریاست وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مسئولیت مدیریت کنترل و مقابله با این ویروس را در کشور بر عهده گرفت که مسئولین مختلف نیروهای مسلح نیز به فراخور حوزه ماموریتی
کرونا و ضرورت برخورد با سوداگران سلامت
به گزارش ایرنا، هر چند نهادهای قضایی، نظارتی و بازرسی آذربایجان شرقی از نخستین روزهای شیوع کرونا در استان، برای برخورد با متخلفان و سودجویان وارد گود شده اند، اما به نظر می رسد هر گونه سخت گیری مضاعف در این ارتباط به نفع نظام سلامت و بهداشت و تضمین مقابله کارآمد با این بیماری است. برخورد با بیش از 20 داروخانه و شرکت پخش مواد بهداشتی متخلف در زمینه عرضه ماسک و مواد ضدعفونی، کشف بیش از
اصناف شیراز نوروز 99 کشیک ندارند
بهداشتی در بیش از 10 مکاتبه کتبی از سوی اتاق اصناف مرکز استان فارس برای ابلاغ به اعضا به ویژه صنوف هدف شیراز از طریق اتحادیه های صنفی مرتبط ابلاغ شده است، ضمن تبریک پیشاپیش نوروز با عذرخواهی از هموطنان عزیز افزود: با توجه به مصوبات ستاد اجرایی دائمی خدمات سفر استان فارس و دستورات این ستاد در شهرستان شیراز مبنی بر محدودیت های سفر و تعطیلی مراکز گردشگری از جمله هتل ها، مسافرخانه و میهمانپذیرها در
غربالگری در ورودی شهرهای استان انجام می شود
عباس رضایی در نهمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، گفت: پس از غربالگری، افراد مشکوک به مراکز درمانی هدایت شده و از ورود افراد غیربومی که به دلایل غیرضروری به استان سفر کردند، جلوگیری می شود. وی اضافه کرد: ضدعفونی کردن بانک ها و مراکز اداری استان به صورت مستمر و جدی دنبال خواهد شد و بسیج ادارات نظارت بر این مسئله را دنبال می کند. استاندار اصفهان تأکید کرد: با ابلاغ
معابر و اماکن عمومی شهر فرون آباد ضد عفونی شد
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فرون آباد کوروش میرزایی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور ستاد مقابله با این بیماری در شهرداری فرون آباد تشکیل و کلیه امکانات شهر برای همراهی کردن با مردم به منظور ضدعفونی و پیشگیری از شیوع ویروس بسیج شد و اقدامات اولیه به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا شامل ارائه خدمات شهرداری از طریق بستر الکترونیک به شهروندان با هدف کاهش تردد آنان به
12 واحد صنفی در گنبدکاووس پلمب شد
بهداشت و عدم قوانین و مقرارت مربوطه پلمب شدند. فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: از 22 واحد صنفی پلمب شده 16 واحد صنفی مصرف قلیان، سه واحد صنفی خبازی و سه واحد صنفی بازی های رایانه ای (گیم نت) بوده که علاوه بر عدم رعایت بهداشت، قوانین و مقرارت و ضوابط اماکن عمومی را رعایت نکرده و توسط مقام قضایی پلمب شدند. وی خاطرنشان کرد: این نظارت ها و اقدامات کنترلی ادامه داشته و هموطنان با مشاهده هرگونه تخلف صنفی می توانند سریعا موضوع را به فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.
برگشت ساعت کاری ادارات استان بوشهر به حالت عادی/2 پیشنهاد در مورد ساعت کار ادارات و ورود مسافران
به استان هم گفت: این موضوع را هم ستاد ملی مقابله با کرونا ملغی اعلام کرده، اما در این بخش هم استان بوشهر یک پیشنهاد به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه کرد مبنی بر اینکه با توجه به نگرانی مردم در استان ها و آلودگی بالای برخی استان ها، این مجوز داده شود که ورود و خروج به استان ها به مدت 2 هفته ممنوع اعلام شود. گراوند با تاکید بر اینکه مردم از سفر به شهر های مختلف کشور خودداری کنند، گفت
در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا؛ شست وشو و ضدعفونی100 دستگاه اتوبوس در 3 نوبت در شهرقدس
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، در راستای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و تمهیدات اتخاذ شده مجموعه مدیریت شهری قدس، از روزهای ابتدایی مواجه کشور با این موضوع سیستم ناوگان حمل و نقل عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر با تهیه محلول های ضدعفونی مورد شست وشو، ضدعفونی و گندزدایی قرار گرفت. با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و نظارت کارشناسان شبکه
درودی: شطرنج باز ماهر در تشکل دانشجویی کیست؟ / دهقان: مسئله محوری مرز بین صعود و سقوط
بخواهیم بگوییم یک تشکل دانشجویی پیوسته باید به این فکر کند که چه کاری انجام بدهد تا حتما در سطح کلان و ملی و یا در سطح شهر، شهرستان و یا در دانشگاه نتیجه بدهد. از طرفی یک بخش قضیه هم تکلیف محوری است یعنی تشکل دانشجویی مکلف است و باید انجام دهد که بنده معتقدم در منطق تشکل اسلامی باید تکلیف محوری نهادینه شده باشد. تشکل های گریزان از خانه موضوع دوم این است که مسئله محوری به معنای بی
راه اندازی نقاهتگاه 700 تخت خوابی در جمکران/ 10 سوله مدیریت بحران در اختیار ستاد مقابله با کرونا قرار ...
غیر از کرونا باشد. او از ایجاد نقاهتگاه ها در شهر های درگیر این ویروس خبر داد و گفت: با توجه به این که تعدادی از بیماران از بیمارستان ها مرخص می شوند، ولی هنوز شرایط نگهداری در منزل را ندارند تصمیم گرفته شد که نقاهتگاه هایی در استان ها، شهرستان ها و شهر های مختلف راه اندازی شود که بیماران بتوانند دوران نقاهت خود در آنجا طی کنند. عراقی زاده افزود: با همکاری شهرداری تهران 10
پایش، رصد و نظارت مستمر فرایند یاد دهی و یادگیری دانش آموزان استان
باید پیگیری شود . قربانی از انتخاب معاونت تربیت بدنی و سلامت استان به عنوان دبیرخانه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در آموزش و پرورش خبر داد و گفت: تشکیل منظم جلسات، تحلیل شرایط استان و پیگیری اجرای مصوبات از شرح وظایف، دبیرخانه استانی خواهد بود . وی هم چنین بر بهره گیری از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان و مراکز مشاوره استان در زمینه حفظ آرامش روانی، مدیریت ماندن در خانه
تمدید تعطیلی برنامه های فرهنگی، هنری و سینمایی در قم
سیدموسی حسینی کاشانی در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به اهمیت پیشگیری از شیوع کرونا ویروس تصریح کرد:با توجه به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا برنامه های فرهنگی، هنری و سینمایی در استان قم تا روز گذشته تعطیل اعلام شده بود. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم ادامه داد: باتوجه به پایدار بودن شرایط انتقال این بیماری، تعطیلی همه برنامه های فرهنگی، هنری و سینمایی سراسر کشور تا یک
اخطار جدی به نانوایی های متخلف
/> به گفته وی، میانگین مصرف آرد در این شهرستان تا سال 88 ماهانه هزار و 700 تُن بود که هم اینک این میزان به هزار و 100 تُن کاهش یافته و سرانه مصرف آرد هر فرد در این شهرستان ماهانه 6 کیلوگرم است. در شهرستان شیروان 250 واحد نانوایی مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد 110 نانوایی در شهر و 140 نانوایی در روستاها مستقرند. پایان پیام/ 641
توصیه های مهم آیت الله اعرافی برای مقابله با کرونا
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، آیت الله اعرافی در پیامی نکاتی مهم و کلیدی جهت مقابله و پیشگیری از هجوم کرونا ویروس بیان کرد. متن این پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم مردم عزیز و شریف، جوانان پرشور و سرافراز، مسئولان محترم شهرستان، مسئولان محترم بهداشت و درمان ، پزشکان و پرستاران گرامی، کارکنان ارجمند بیمارستان و خانه های بهداشت ، روحانیون و طلاب و حوزویان
افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی مواد ضدعفونی و ماسک در ایلام
به گزارش خبرگزاری کردپرس، بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا در استان، ظرفیت کارخانه تولید الکل و مواد ضد عفونی در شهرستان بدره افزایش یافت. در این کارخانه علاوه بر تولید الکل و مواد ضد عفونی از دیروز نیز با تلاش نیروهای متخصص یک نوع ماده ضد عفونی قوی برای سطوح در حال تولید است. عبدخانی، مدیر عامل کارخانه الکل بدره در این رابطه اظهار کرد: پیش از شیوع بیماری کرونا ویروس میزان
لزوم حفظ امنیت روانی در جامعه برای مقابه با اپیدمی کرونا
کاهش ساعت کاری با هدف صیانت از سلامت آحاد شهروندی، کاهش سرایت پذیری و کاهش تردد در سطح شهر انجام شد و با توجه به اینکه شرایط تغییر چشمگیری نداشته و امکان بروز خطر و ابتلاء کما فی سابق وجود دارد ما مخالف تغییر ساعت کاری و بازگشت به روال عادی هستیم. احمد قویدل عضو ستاد شبکه های سازمان های مردم نهاد تهران در مقابله با کرونا، در گفت گو با خبرگزاری مهر، گفت: در مواظبت از مردم، مراقبت از
یک واحد اقامتی متخلف در قزوین پلمپ شد
علیرضا خزائلی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، اظهار کرد: علی رغم ابلاغ ممنوعیت پذیرش مسافرجدید تا اطلاع ثانوی به واحدهای اقامتی بر اساس مصوبات کارگروه استانی ستاد پیشگیری از ویروس کرونا، متاسفانه طی شبانه روز گذشته شاهد پذیرش مسافر توسط یک واحد اقامتی در قزوین بودیم که با اقدام به موقع ناظران ستاد اجرایی خدمات سفر واحد مذکور پلمپ و از ادامه فعالیت آن جلوگیری به عمل آمد. وی افزود
آخرین اخبار کرونا| اعمال محدودیت تردد در استان ها/ سپاه، ارتش و بسیج در کنار مردم/ جدیدترین آمار ...
بسیج در کنار مردم/ اتحاد همگانی برای شکست کرونا در استان البرز سپاه و بسیج با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور در کنار مردم برای شکست کرونا به اتحاد همگانی پیوستند. 13:32| 4 نانوایی در بوشهر پلمب و تعطیل شد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: چهار نانوایی در شهر بوشهر به سبب رعایت نکردن ضوابط و مقررات بهداشتی ابلاغی ستاد مقابله با کرونا پلمب و تعطیل شد
70 درصد ظرفیت تخت های نیروهای مسلح در اختیار بیماران کرونا قرار می گیرد
تعدادی از بیماران از بیمارستان ها مرخص می شوند ولی هنوز شرایط نگهداری در منزل را ندارند تصمیم گرفته شد که نقاهتگاه هایی در استان ها، شهرستان ها و شهرهای مختلف راه اندازی شود که بیماران بتوانند دوران نقاهت خود در آنجا طی کنند. 10 سوله مدیریت بحران در اختیار ستاد مقابله با کرونا عراقی زاده افزود: با همکاری شهرداری تهران 10 سوله مدیریت بحران شهر تهران در اختیار این موضوع قرار
ازغربالگری افراد هنگام خروج از قم تا ضرورت قرنطینه خانگی
گفت: کلیه ماموریت ها و مرخصی های مدیران دستگاه های اجرایی قم در راستای مقابله با کرونا لغو می شود. بهرام سرمست در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان قم، با اشاره به لزوم تامین و توزیع اقلام پزشکی با محوریت دانشگاه علوم پزشکی افزود: بهره گیری از ظرفیت مراکز و پایگاه های بهداشتی سطح شهر و بخش ها برای توزیع این اقلام بین خانوارها ضروری است. اختصاص 11 پایگاه
فوت 24 گلستانی بر اثر ابتلای به کرونا/ بکارگیری سربازان پزشک و بهیار در مراکز درمانی گلستان
اشاره به مصوبات جلسه گفت: تمامی فرمانداران، بخشداران و دهیاران تا اطلاع ثانوی محلول پاشی و ضدعفونی معابر عمومی را ادامه دهند و دستگاه های اجرایی استان تمامی امکانات لازم برای این موضوع را در اختیار فرمانداری ها و دهیاری ها قرار دهند. هادی حق شناس با اشاره به اینکه هنوز در استان به مرز بحران و وضعیت قرمز نرسیده ایم گفت: برای محدود کردن تردد و یا قرنطینه محل یا شهر ساعت 13 امروز با وزیر
لزوم تشکیل ستاد بحران برای مقابله با شیوع کرونا در شهرداری یزد
برای مقابله با شیوع کرونا ویروس در یزد است. عامری با بیان این که بند 18 ماده 80 قانون شهرداری و شوراهای اسلامی کشور مسئولیت نظارت بر امور بهداشت شهری را به مدیریت شهری واگذار کرده است، تصریح کرد: ستاد مدیریت بحران مقابله با شیوع کرونا باید با حضور مسئولان و دست اندرکاران شهرستان در شورای شهر تشکیل شود. این مسئول در پایان شورای شهر را رهبر جریان تأمین بهداشت شهری دانست و بیان
قهوه خانه های بهارستان همچنان فعال می باشند/ مردم خواستار رسیدگی ویژه مسئولین
ترین ابزار انتقال کرونا را در اختیار دارند و با وجود اینکه تعدادی از این اماکن نیز پلمب شده اند صاحبان قهوه خانه های سطح بهارستان هنوز این را باور نکرده اند! گفتنی است کا از گوشه و کنار محله های شهرهای بهارستان که عبور کنید، چشمتان به کرکره های نیمه بازی می خورد که پشت آن عده ای به نام قلیان مشغول فراهم کردن بستر مساعد برای انتشار کرونا در شهرستان بهارستان می باشند. این که کسب و
آمار مبتلایان به کرونا در بهارستان رو به افزایش است/ شهروندان همچنان بی توجه به نکات بهداشتی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه ، با وجود هشدارهای مکرر فرماندار و مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان، برخی از شهروندان همچنان درحال تردد در اماکن عمومی شهرهای بهارستان می باشند و گویا ویروس کرونا را کاملاً به شوخی گرفتند! بدون تردید اگر چنین روندی تداوم داشته باشد مسئولین چاره ای جز اعلام وضعیت اضطراری “قرمز” در شهرهای گلستان، نسیم شهر و صالحیه را ندارند چراکه برخی از
انتخابات میان دوره ای مجلس سال 1400 برگزار می شود/ تعیین معین برای حوزه های انتخابیه بدون نمایندگان
که نتیجه انتخابات در برخی از حوزه ها به این شکل چه خواهد شد؟ در همین زمینه جمال عرف، رئیس ستاد انتخابات کشور در گفتگو با خبرنگار آنا اعلام کرد که حوزه های انتخابیه ای که به هر دلیل منتخب آنها در مجلس یازدهم با مشکل روبرو شده است باید دوباره در انتخابات میان دوره ای شرکت کنند و انتخابات برگزار شد. نخستین میان دوره ای مجلس یازدهم همزمان با انتخابات ریاست جمهوری 1400 باید برگزار شود.
تجهیز 8 سوله بحران برای کرونا در پایتخت/ آماده سازی 600 تخت
در مجموع این 8 سوله به 600 تخت بیمارستانی و تجهیزات لازم مجهز شود. عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای کادر درمانی و پرستاری نیز انجام شده است، گفت: فراخوان هایی در سطح شهرستان های تهران برای آنکه احیاناً نیاز به سرویس دهی به بیماران در تهران افزایش پیدا کند، داده شده است. وی بیان کرد: از 110 سوله بحران شهر تهران در گذشته تنها 50 سوله در اختیار ستاد مدیریت
تهران| 6 هزار ماسک کشف شده از انبارهای بهارستان بین مردم توزیع شد
از دست فروشان در بازار نسیم شهر به کرونا ویروس مبتلا شده بود که سریعا به مراکز درمانی منتقل شد که در این راستا برای کنترل شیوع این بیماری از مردم انتظار داریم در خانه هایشان بمانند و به بازار مراجعه نکنند. وی با اشاره به توصیه های بهداشتی در خصوص بیماری کرونا گفت: پاشنه آشیل انتقال این ویروس در شهرستان بهارستان حضور مردم در بازارها، معتبر پرتردد و اجتماعات است و علی رغم توصیه ها و هشدارها به عدم حضور مردم در تجمعات هنوز برخی از مردم این توصیه ها را جدی نمی گیرند و در تجمعات حضور دارند. انتهای پیام/220/ ت ...
جولان خودروهای دست فروش با پلاک های دیگر استان ها در ورودی پارسیان/ تمامی راه های ورود به شهرستان بسته شد
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز؛ بعد از آنکه شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و انتقال آن به هرمزگان و شهرستان پارسیان مسجل شد، مردم با اقدامات خودجوش در شهر و روستاها به ضدعفونی کردن اماکن عمومی و خیابان ها روی آوردند و این اقدام روز به روز مورد استقبال قرار گرفت. همچنین برخی نهادها و کسبه با اقدامات مناسب و اطلاعیه به پیشگیری از انتقال ویروس کرونا هشدارهایی را دادند و
کرونا ؛ نوروز سفر نکنید
شهر هورامان تخت از این که ناچار به این تصمیم گیری شده از علاقه مندان به سفر به اورامان پوزش و عذرخواهی کرده و گفته مهمان نوازی جزو لاینفک فرهنگ کهن هورامان بوده و هست ولی نظر به شیوع گسترده بیماری کرونا در سطح کشور و لزوم توجه به توصیه های ایمنی و پیشگیری و به برای ارج نهادن به سلامت هموطنان عزیز و عمل به توصیه های بهداشتی و پزشکی و امنیتی و براساس مصوبات فرادستی، در ایام تعطیلات نوروزی پیش رو
کنترل و مراقبت شدید تمامی ورودی های هرمزگان برای پیشگیری از بیماری کرونا
جابجایی مسافر توسط شناورها نیز بسیار کاهش یافته است. همتی تصریح کرد: تصمیمات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، جامع و با دقت مناسب جهت پیشگیری لازم از این بیماری است. وی خاطرنشان کرد: اماکن عمومی در سطح شهر های استان نیز به صورت منظم ضدعفونی می شوند و اقدامات گسترده ای جهت تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز انجام شده است. همتی بیان داشت: از مردم می خواهیم تا