وضعیت نارنجی در 5 شهرستان استان مرکزی/اراک همچنان قرمز است
سایر منابع:
سایر خبرها
مشهد همچنان در وضعیت قرمز
رویداد24 حمید رضا رحیمی گفت: هم اکنون هزار بیمار مبتلا به کووید- 19 در بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند که 70 درصد آنها مربوط به شهر مشهد هستند، طبق آخرین آمار اعلام شده تنها شهرستان خوشاب در خراسان رضوی از لحاظ ابتلاء به کرونا در وضعیت سفید قرار دارد و هشت شهرستان دیگر این استان در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند و 23 شهرستان این استان در وضعیت قرمز به سر می برند.
مشهد همچنان در وضعیت قرمز/ تنها وضعیت یک شهرستان سفید است
به گزارش خبرگزاری مهر ، حمید رضا رحیمی گفت: هم اکنون هزار بیمار مبتلا به کووید- 19 در بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند که 70 درصد آنها مربوط به شهر مشهد هستند، طبق آخرین آمار اعلام شده تنها شهرستان خوشاب در خراسان رضوی از لحاظ ابتلاء به کرونا در وضعیت سفید قرار دارد و هشت شهرستان دیگر این استان در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند و 23 شهرستان این استان در وضعیت قرمز به سر
قروه و بیجار در وضعیت قرمز کرونا
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کردستان ، دکتر فرزین رضاعی اظهار داشت: وضعیت زرد به معنای رفع خطر نیست و تا یک سال آینده ماسک باید بخشی از لباس روزانه افراد باشد. وی افزود: مردم شهر های قرمز استفاده کمتری از ماسک دارند و همین باعث شده تا شرایط شدید کرونا در آن ادامه داشته باشد لذا هشدار می دهیم اگر مردم رعایت نکنند اوایل مهر با فاجعه شدیدتری از مصیبت اواخر خرداد مواجه خواهیم شد.
وضعیت قرمز کرونا در 23 شهرستان خراسان رضوی
هستند. وی اضافه کرد: طبق آخرین آمار اعلام شده هم اکنون تنها شهرستان خوشاب در خراسان رضوی از لحاظ ابتلا به کرونا در وضعیت سفید قرار دارد و هشت شهرستان دیگر این استان در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند و 23 شهرستان این استان در وضعیت قرمز به سر می برند. مدیر گروه اطلاع رسانی بیماری کووید- 19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: شهرستانهای "مه ولات، تربت جام، کاشمر و بینالود" در وضعیت
مردم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا یک هزارو 43 نفر در مجموعه تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی سمنان به کرونا مبتلا شدند. او افزود: دو شهرستان آرادان و مهدیشهر از وضعیت نارنجی به زرد تبدیل شدند و همچنان در مجموعه تحت مدیریت این دانشگاه سه شهرستان سمنان، دامغان و گرمسار در وضعیت قرمز هستند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان تصریح کرد: برای پیشگیری از افزایش بیماری کرونا رعایت فاصله گذاری اجتماعی حتما باید مدنظر همگان قرار گیرد. انتهای پیام / ر ...
1043 مبتلا به کرونا در سمنان
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان ، دانایی در ارتباط زنده با خبر 20 سیمای مرکز سمنان افزود: دو شهرستان آرادان و مهدیشهر از وضعیت نارنجی به زرد تبدیل شدند و همچنان در مجموعه تحت مدیریت این دانشگاه سه شهرستان سمنان، دامغان و گرمسار در وضعیت قرمز هستند. وی افزود: مردم در تجمعات حضور پیدا نکنند و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
فارس همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد/ آمار مرگ و میر کاهش چندانی نداشته است
عبدالرسول همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در استودیو سلامت دانشگاه، با بیان اینکه فارس همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد، اظهار کرد: با رعایت اصول بهداشتی از سوی مردم آمار رو به کاهش است، اما آمار مرگ و میر در استان کاهش چندانی نداشته که با همدلی و همکاری مردم شاهد تغییر این آمار خواهیم بود. او با اشاره به افزایش آمار ثبت مبتلایان به کووید 19 در فارس طی روز های اخیر، گفت: از
نماز عید قربان در شیراز و 47 شهر دارای وضعیت قرمز فارس برگزار نمی شود
، بنابراین به جای نماز جمعه، نماز عید قربان در ساعت اولیه طلوع آفتاب با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی و فقط در شهرهایی که در وضعیت قرمز قرار ندارند یعنی شهرهای سفید و زرد برگزار خواهد شد. طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی شیراز شهرهای بختگان، رستم، اقلید، استهبان، ارسنجان، بوانات، داراب، خرم بید، خفر، زرین دشت، فراشبند، مهر، فیروزآباد، نی ریز، سرچهان و کوهچنار وضعیت سفید یا زرد دارند. گفتنی است که نماز عید قربان به امامت ائمه جمعه شهر خواهد بود. انتهای پیام/
ادامه وضعیت قرمز شیوع کرونا در سبزوار/ آمار کشته ها به 84 نفر رسید
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس ؛ فاطمه نوده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار عصر روز گذشته در جلسه ستاد کرونای شهرستان بابیان اینکه متأسفانه روند ابتلای همشهریان به ویروس کرونا همچنان صعودی است اظهار داشت: ما همچنان در وضعیت قرمز ازلحاظ شیوع کرونا قرارگرفته ایم و تنها در 24ساعت 28 نفر به این ویروس مبتلا شده اند. وی بابیان اینکه با این روند امکان 8برابر
مشهد مقدس 70 درصد بیماران مبتلا به کرونا در استان خراسان رضوی را به خود اختصاص داده است
به گزارش قدس آنلاین ، حمید رضا رحیمی اظهار داشت: طبق آخرین آمار اعلام شده هم اکنون تنها شهرستان خوشاب در خراسان رضوی از لحاظ ابتلا به کرونا در وضعیت سفید قرار دارد و هشت شهرستان دیگر این استان در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند و 23 شهرستان این استان در وضعیت قرمز به سر می برند. وی افزود: شهرستان های "مه ولات، تربت جام، کاشمر و بینالود" در وضعیت نارنجی و شهرستان های "جوین، جغتای، داورزن
معاون بهداشتی ایلام: برگزاری مراسم عرفه در مناطق زرد و قرمز ممنوع است
به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب ، جمیل صادقی فر، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، شامگاه چهارشنبه در کارگروه مجازی اطلاع رسانی کرونا افزود: اولویت برگزاری مراسم عرفه از طریق فضای مجازی است و تنها مناطق سفید می توانند این مراسم را برگزار کنند. وی با تاکید بر اینکه باید از برگزاری مراسم عرفه در سایر مناطق (زرد، نارنجی و قرمز) پرهیز شود، اظهار کرد: در صورت برگزاری حضوری در
ساوه در وضعیت نارنجی کرونا
سنی به کرونا هستیم. او با اشاره به نزدیک بودن ساوه به وضعیت قرمز گفت: از کل مراجعین به مراکز تشخیص ، نتیجه ی آزمایش یک سوم آنها کرونا مثبت است. معاون دانشکده علوم پزشکی ساوه عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم و برگزاری مراسم ها در غالب تجمعات مختلف را علت افزایش مبتلایان به کوئید 19 در شهرستان ساوه عنوان کرد. دکتر عزیزی افزود: تنها راه کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا
همایش کشوری کووید 19 شهریور ماه در اراک
آزمون سراسری در 10 رشته آغاز کرد و هم اکنون این دانشگاه به عنوان بزرگ ترین دانشگاه غرب کشور در هفت معاونت و با چهار مرکز آموزشی وابسته در مهاجران، شازند، آستانه و خنداب فعالیت دارد. بیش از 26 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در مقاطع مختلف مشغول به تحصیلند.
موارد بستری بیماران تنفسی در خراسان جنوبی کاهش یافت
قرمز مثل خراسان رضوی، به کاهش موارد ابتلا به بیماری کمک کنند. خراسان جنوبی که از اواسط خرداد امسال با افزایش مجدد موارد مثبت کرونا مواجه شد، براساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از وضعیت هشدار خارج شده است. با این وجود از 11 شهرستان استان هیچ شهرستانی در وضعیت سفید (کم خطر) نیست و پنج شهرستان در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر)، چهار شهرستان وضعیت نارنجی (پرخطر) و 2 شهرستان در وضعیت زرد (متوسط خطر) قرار دارند.
چهار شهرستان استان خوزستان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از گذشت دو ماه از تلاش کادر درمان و همراهی مردم با استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و کمتر شرکت کردم در تجمعات خوشبختانه خوزستان از وضعیت قرمز کرونا خارج شد. وی افزود: باید توجه داشت که از 27 شهرستان استان، همچنان چهار شهرستان دزفول، گتوند، رامشیر و
19 شهرستان در استان فارس در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه 19 شهرستان در وضعیت قرمز، 15 شهرستان در وضعیت زرد و 2 شهرستان در وضعیت سفید قرار دارند، گفت: فارس همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد و آمار مرگ و میر در استان کاهش چندانی نداشته است. به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در استودیو سلامت دانشگاه، با بیان اینکه فارس همچنان در
وضعیت استان زنجان همچنان قرمز است/ از پیک کرونا خارج نشده ایم
محمد رضا صائینی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر سه شهرستان زنجان، ابهر، خرم دره، دارای وضعیت قرمز بوده و شهرستان های سلطانیه، ماهنشان و ایجرود دارای وضعیت نارنجی و شهرستان طارم زرد است. وی افزود: تعداد بسیاری در پیک بیماری در استان زنجان بستری شدند که انتظار فوت افراد بیشتری می رفت و امروزه شاهد این موضوع هستیم. این مسئول خاطرنشان کرد: با افزایش
114 نفر در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان های فارس بستری شدند
شهرستان در وضعیت زرد و دو شهرستان در وضعیت سفید قرار دارند. معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیرازاظهار کرد: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته، 10 هم استانی در اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند، مجموع موارد مرگ و میر مبتلایان به کووید 19 در استان از ابتدا تاکنون را 476 نفر اعلام کرد. وی افزود: هم اکنون 935 بیمار مشکوک و علامت دار در بیمارستان های استان بستری هستند و 27 هزار و 426
کرونا همچنان قربانی می گیرد
ت بیماری کرونا در استان فعلا برگزاری هرگونه مراسم عزاداری وتجمع ممنوع است، اما چنانچه تا آغاز ماه محرم وضعیت استان به حالت زرد ویا سفید برسد تصمیم های جدیدی در این خصوص اتخاذ خواهد شد. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اهالی استان را به استفاده مستمر از ماسک بویژه در مکان های سر پوشیده، شستن مکرردست ها ورعایت دقیق هشدار های بهداشتی و فاصله گذاری فردی واجتمایی فرا خواند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کرونا همچنان قربانی م
اخبار ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید
دکتر ابراهیم سلمانی با بیان این که تعداد بستری های مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد به 300 نفر افزایش یافته است، اظهار کرد: از این تعداد 76 نفر بدحال و در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند. وی با اشاره به وضعیت شهرستان های استان افزود: شهرستان های بهاباد و بافق زرد و شهرستان های اردکان، اشکذر، ابرکوه نارنجی اعلام شده است. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، گفت
روند ابتلا به کرونا در شازند، افزایشی است
سرپایی و قرنطینه در منزل، تحت مداوا قرار می گیرند. وی تاکید کرد: در موج دوم این ویروس، بیش از 100 درصد نسبت به روزهای نخست همه گیری این ویروس در شهرستان، مبتلایان به کرونا افزایش داشته است و این نشان از قدرت انتقال و توان بالای این ویروس بعد از گذشت چندین ماه است. مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شازند در ادامه خاطرنشان کرد: با انجام برنامه های مناسب در دور نخست، توانستیم از وضعیت زرد به
8شهرستان استان اصفهان دروضعیت قرمز کرونا قرارگرفت
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،آرش نجیمی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در حال حاضر استان اصفهان در بحران شیوع کرونا دارای هشت شهر با وضعیت قرمز، هشت شهرستان با وضعیت زرد و هفت شهرستان دیگر با وضعیت نارنجی است. آرش نجیمی افزود: کاشان، اصفهان، فلاورجان، شهرضا، سمیرم، چادگان، خوانسار و فریدونشهر در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند. او در ادامه با
وضعیت قرمز کرونا در چهار شهر خوزستان/وضعیت هشدار در استان فعال است
فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفتگو با شبکه تلوزیونی خوزستان اظهار کرد: پس از گذشت دو ماه از تلاش کادر درمان و همراهی مردم با استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و کاهش حضور در تجمعات خوشبختانه خوزستان از وضعیت قرمزکرونا خارج شد. وی افزود: باید توجه داشت که از 27 شهرستان استان، همچنان چهار شهرستان دزفول، گتوند، رامشیر و رامهرمز در وضعیت قرمز کرونا
نماز عید قربان در شهرهای قرمز اقامه نمی شود
حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا صالحیان در گفت وگو با ایسنا در خصوص برگزاری نماز جمعه این هفته اصفهان و نماز عید قربان در استان، اظهار کرد: نماز عید قربان به جز در شهرستان ها و مناطقی که وضعیت قرمز دارند در سایر نقاط استان اصفهان که وضعیت نارنجی، زرد و سفید دارند برگزار می شود. در شهر اصفهان نیز اگر رسماً به ستاد نماز جمعه ابلاغ شود که وضعیت شهر اصفهان از نظر شیوع ویروس کرونا قرمز است نماز عید
وضعیت پنج شهرستان یزد قرمز است/بستری 286 بیماری کرونایی
شهرستان اردکان ، اشکذر و ابرکوه همچنان نارنجی و شهرستان های یزد و خاتم از نارنجی به(قرمز) تغییر یافته است. *ابتلای 39کادر پزشکی یزد به کرونا سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد در هفته جاری از ابتلای قطعی 39 نفر از نیروهای شاغل در حوزه بهداشت به بیماری کووید 19 از ابتدای همه گیری کرونا در استان یزد تا کنون خبر داد. دکتر سلمانی با تقدیر از کادر پزشکی استان افزود: این
نوجوانان و جوانان همدانی کمتر از ماسک استفاده می کنند
دکتر منوچهر کرمی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح وضعیت استان همدان در ایام شیوع کروناویروس اظهار کرد: در حال حاضر 570 نفر از مبتلایان به کرونا در بیمارستان های استان بستری بوده و دوره درمان را طی می کنند. وی با بیان اینکه پنج شهرستان همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان و کبودراهنگ همچنان در وضعیت قرمز بوده و سایر شهرستان ها در وضعیت زرد هستند، افزود: در کل همچنان شهرستان همدان بالاترین آمار
رسیدن بیماران کرونایی استان همدان به مرز 3 هزار نفر/ فوت 348 نفر در استان/ ابتلای 359 نفر در نهاوند
484 نفر، در کبودرآهنگ 166 نفر، در فامنین 32 نفر، در رزن 110 نفر، در تویسرکان 123 نفر، در بهار 213 نفر، در اسدآباد 93 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند و بقیه ی مبتلایان مسافران خارج از استان بوده اند. کرمی از فوت 348 نفر بر اثر ویروس کرونا در استان هم خبر داد و اظهار کرد: زدن ماسک و برگزار نکردن مراسم عزا و عروسی و همه ی اجتماعات موجب کاهش شمار مبتلایان به ویروس کووید 19 می شود بر اساس ستاد مقابله با کرونای کشور، شهرستان های همدان، ملایر، تویسرکان، نهاوند و کبودراهنگ، وضعیت قرمز و 5 شهرستان دیگر استان در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند. انتهای پیام/ ...
دانشگاه صنعتی اراک و محیط زیست استان مرکزی تفاهم نامه همکاری امضا کردند
، پلنگاب خنداب، خرقان زرندیه و تالاب میقان و اثر طبیعی ملی غار نخجیر است. منطقه حفاظت شده 70 قله اراک دارای حدود 97 هزار هکتار وسعت و الوند خمین هشت هزار و 600 هکتار است. استان مرکزی خاستگاه سوم کشور در حوزه تنوع زیستی است. دانشگاه صنعتی اراک با یک هزار و 500 دانشجو و 66 هیأت علمی در قالب چهار دانشکده مهندسی مکانیک، مهندسی برق، علوم زمین و علوم پایه فعالیت می کند.
قم از وضعیت زرد خارج و به سطح نارنجی رفت
دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در گفتگویی اظهارکرد: متاسفانه استان قم به مرحله هشدار رسیده و به رنگ نارنجی درآمد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد:: به دنبال افزایش تعداد بیماران سرپایی و بستری، قم وارد مرحله هشدار شده و زنگ خطر به صدا درآمده است. وی اظهارکرد: از مردم عزیز قم تقاضا داریم با زدن ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، عدم حضور در تجمعات و مراسم عروسی و عزا در مبارزه با کووید 19 به کادر سلامت یاری رسانند. انتهای پیام