سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۸:۱۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۷:۵۸

نیروگاه های گازی تهران با کمبود سوخت برای تولید برق مواجه هستند

تهران- ایرنا- معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: با کاهش دما و افزایش مصرف گاز شهری، نیروگاه هایی از این دست برای تولید برق با مشکل مواجه شده اند و برای همین از مصرف کنندگان درخواست داریم در مصرف برق صرفه جویی کنند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)