پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۵:۴۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۱:۵۹

بومیان کانادا پس از قرن ها هنوز به آب آشامیدنی دسترسی ندارند

تهران- ایرنا- روزنامه گاردین نوشت: رهبران جوامع بومی کانادا به دلیل فقدان دسترسی به آب آشامیدنی در کشوری که یکی از غنی ترین منابع آبی جهان را داراست، از دولت فدرال شکایت و تقاضای جبران خسارت کرده اند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)