آیا بنادر هرمزگان تخلیه و تعطیل شده اند؟
سایر خبرها
تکذیب تعطیلی و تخلیه بنادر هرمزگان/ عملیات تخلیه 40 شناور
کاری ادامه دارد. همچنین حمیدرضا محمد حسینی تختی مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان نیز در گفتگو با خبرنگار تسنیم هر گونه تخلیه این بنادر به واسطه تهدیدات دشمن به منظور هدف قرار دادن زیر ساخت های کشور را تکذیب کرد و گفت: بندر شهید باهنر در حال حاضر با تمام توان در حال انجام رویه های بندری و تخلیه و بارگیری کالا هستند. وی افزود: خوشبختانه هیچ مسئله ای در این بندر وجود ندارد و بندر مثل گذشته در حال انجام خدمات است. منبع: تسنیم
بندر شهید باهنر بندرعباس شلوغ شد؛ تخلیه و بارگیری همزمان 14 فروند شناور باری
. وی بیان کرد: همچنین بارگیری کالاهایی مانند نمک، شیشه، کربنات کلسیم و کالاهای دیگر در شناورهای مختلف دنبال می شود. مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر بندرعباس ادامه داد: بارگیری تره بار صادراتی به کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس نیز طبق روال روزانه فعالیت های این بندر دنبال می شود و هیچ خللی در روند فعالیت ها وجود ندارد. وی اضافه کرد: چند شناور هندی نیز در حال حاضر
صبحانه خبری، 16 مهر 1403؛ از آخرین خبر درمورد سردار قاآنی تا پیشنهاد آمریکا به اسرائیل در مورد ایران
هرمزگان به ویژه بندر شهید رجایی ناشی از تهدیدات اخیر دشمن درباره هدف قرار دادن زیرساخت های کشور گفت: چنین عکس و تصاویری قطعا تکذیب می شود و امروز تکمیل ظرفیت اسکه های بندر شهید رجایی و سایر بنادر استان هرمزگان در دید همه قرار دارد. بررسی تبدیل خانه رییسی به موزه رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال بررسی هستیم تا خانه شهید رییسی را خریداری و به موزه تبدیل کنیم. خود را
اصلی ترین مانع انتشار اخبار دروغ و به اصطلاح فیک نیوزها ، ورود جدی دادستانی است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در روزهای اخیر انتشار برخی اخبار نادرست به نقل از منابع نامشخص در کانال های خبری، تشویش اذهان و حتی ایجاد حس ترس در مردم را به دنبال داشته است. برای نمونه روز گذشته انتشار تصویری مبنی بر خالی بودن اسکله های بنادر هرمزگان، به ویژه بندر شهید رجایی؛ ناشی از تهدیدات اخیر دشمن درباره هدف قرار دادن زیرساخت های کشور در کانال های خبری خبرساز شد که تکذیب
ورود دادگستری هرمزگان به مشکلات ترخیص مواد غذایی و خودرو
است و دادگستری بر بازگشت کامل آن نظارت خواهد کرد. وی گفت: باید فرایند واردات و ترخیص کالا در گمرک و بنادر استان به رویه های آسان و بدون مشکل برای تجار و بازرگانان تبدیل شود. این شصت و سومین بازدید مسئولان قضایی هرمزگان از بندر و گمرک شهید رجایی بود.
اعتصاب کارگران بنادر آمریکا؛ چالش بزرگ زنجیره تأمین
تهدید کند. کارگران معترض به سودهای کلان شرکت های کشتیرانی در دوران همه گیری کرونا اشاره کرده و خواستار سهم عادلانه تری از این درآمدها هستند. آنها همچنین خواهان توافقی مشابه با آنچه همکارانشان در بنادر ساحل غربی در سال گذشته به دست آورده اند، هستند. نماینده اتحادیه اپراتورهای بندر، پیشنهاد افزایش 50 درصدی دستمزد طی شش سال را مطرح کرده، اما اتحادیه کارگران بر افزایش 77 درصدی پافشاری می کند
صدور دستور ترخیص 5 هزار خودرو خارجی و 2 هزار تن برنج از بندر شهید رجایی
می شوند. رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین با اشاره به گزارش های واصله مبنی بر واردات 5 هزار دستگاه خودروی خارجی به کشور و معطلی چند ماهه آن ها در بندر شهید رجایی بندرعباس، با صدور دستور ویژه قضایی از مدیران کل استاندارد، بنادر و دریانوردی و گمرکات استان خواست ضمن پیگیری موضوع به سرعت جهت تعیین تکلیف و ترخیص این خودروها اقدام کنند. وی در ادامه با اشاره به ورود دستگاه قضایی به
بندر چابهار در حال واگذاری به اتباع افغان و طالبان است
شهری فشار وارد می کنند تا زیر بار این واگذاری بروند. کاملاً روشن است که این فشارها سیاسی است و افرادی که پشت پرده این ماجرا قرار دارند به منافع خودشان فکر می کنند. چابهار، یک منطقه استراتژیک است که به دلیل وجود حساسیت های زیاد نسبت به آن و اهمیتی که در زمینه های اقتصادی، صنعتی، امنیتی، اجتماعی و سیاحتی دارد، باید صد درصد در اختیار و کنترل مسئولین ایرانی باشد و هرگونه تحرکی از ناحیه
عملیات حمایتی یمن از غزه و زیان های سنگین رژیم صهیونیستی
حمل و نقل، افزایش مالیات واردات و اثرگذاری بر صنایع شیمیایی، زیان 14 میلیون دلاری اسرائیل در بندر ایلات، تعدیل نیمی از کارکنان این بندر، بسته شدن 46 هزار شرکت اسرائیلی، بسته شدن 60 هزار شرکت دیگر و امتناع شرکت های بزرگ از پهلوگیری در بنادر اسرائیلی با هدف دور ماندن از تهدیدات پیشرو. ج- زیان های اسرائیل در حمل ونقل، بیمه های دریایی و لجستیک: زیان ماهانه 4 میلیارد دلاری در حمل ونقل دریایی
حزب الله بیانیه داد/ حمله پهپادی به حیفا
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای از هدف قرار دادن مواضع دشمن صهیونیست خبر داد. بر این اساس، در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: رزمندگان ما اقدام به حمله به حیفا با شماری پهپاد کردند که طی آن جنوب بندر حیفا هدف قرار گرفت. این بیانیه می افزاید: محل تجمع نظامیان صهیونیست نیز در معالوت ترشی ها راکت باران شد. طی این حمله شماری از نیروهای
دست برتر ایران در محیط طوفانی منطقه / گزارش قدس درباره ارتقای مؤلفه های نظامی و دیپلماتیک کشور در یک ...
اخیر اسرائیل مبنی بر هدف قرار دادن زیرساخت های کشور حکایت دارد . این اخبار که تنها طی دو روز اخیر از سوی شبکه های فارسی زبان خارجی و به ویژه ایران اینترنشنال منتشر شد، از برنامه دشمن برای سنجش حساسیت مردم و آغاز یک جنگ روانی جدید، حکایت دارد. نباید از یاد برد اکنون نه در آستانه جنگ بلکه در وسط میدان قرار داریم، پس تک تک ما باید مراقب باشیم و از پاتک دشمن در این حوزه هم غفلت نکنیم. محکم
تکذیب تعطیلی بنادر هرمزگان/ عملیات تخلیه محموله 40 شناور
/> مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان ادامه داد: تدابیر پدافندی برای مواقع حساس را در نظر داریم اما این تدابیر به مفهوم این نیست که در روال طبیعی بندر خلالی ایجاد شود. عباس نژاد ادامه داد: تمامی بنادر تجاری استان هرمزگان طبق روال سابق علمیات مرتبط را انجام می دهد و تدابیر لازم نیز در موجه با هر شرایطی اندیشیده شده است. وی افزود: همواره در هر شرایط نظارت و مباحث امنیتی را
ایران آماده است
بنادر و دریانوردی هرمزگان در واکنش به بازنشر تصویری مبنی بر خالی بودن اسکله های بنادر این استان از کِشتی به ویژه بندر شهید رجایی ناشی از تهدیدات اخیر دشمن درباره هدف قرار دادن زیرساخت های کشور را تکذیب کرد. به گزارش میزان، وی تاکید کرد: نه تنها ظرفیت اسکله های بندر شهید رجایی تکمیل بوده بلکه در لنگرگاه هم چندین فروند کشتی و شناور در انتظار پهلوگیری هستند و دلیل این انتظار نیز ظرفیت کامل اسکله های
رشد 13 درصدی تخلیه و بارگیری در بندر جاسک طی شش ماهه نخست امسال
حمیدرضا محمدحسینی تختی مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق استان هرمزگان امروز یکشنبه 15 مهرماه، با اشاره به عملکرد شش ماهه بندر جاسک اظهار کرد: بندر جاسک به عنوان یکی از بنادر مهم شرق استان، روند رو به رشد و قابل توجهی را در پیش گرفته است. وی با اشاره به نصب و بهره برداری از رمپ دوم این بندر، افزود: توسعه زیرساخت های بندر جاسک نقش قابل توجهی در روند توسعه فعالیت های این بندر دارد
آغاز روند ترخیص اتوبوس های شهری از بندر شهید رجایی پس از 3 سال معطلی
وجود آمده در ترخیص اتوبوس های وارداتی، ادارات متولی و صاحبان کالا را مکلف کند که به سرعت، فرآیند ترخیص این اتوبوس ها را انجام دهند. وی گفت: دادستان مرکز استان بر روند ترخیص این اتوبوس های وارداتی تا زمان تحویل آنها به سفارش دهنده و صاحب کالا نظارت می کند و این اتوبوس ها باید بلافاصله به ناوگان حمل و نقل شهری افزوده شوند. رئیس کل دادگستری هرمزگان با اشاره به ضرورت ساماندهی اموال متروکه موجود در بنادر و گمرکات استان، بر ادامه این روند تا ساماندهی 100 درصدی کالاهای موجود و دستیابی به تمام اهداف پیش بینی شده در این خصوص تأکید کرد. انتهای پیام ...
15 هزار گواهینامه دریانوردی در هرمزگان صادر شد
1399 دریانوردان شاغل در استان 35 هزار نفر بود در حالی که تنها در سه ساله اخیر 15 هزار گواهینامه دریانوردی در استان صادر شده است. مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در بحث اشتغال دریانوردان نیز گفت: به طور قطع از سال 1400 تا به امروز 15 هزار شغل مستقیم در این حوزه ایجاد شده است. سرعت بخشی در صدور گواهینامه دریایی و کاهش هزینه ها با تمرکززدایی عباس نژاد در بخش دیگری با
در ترمینال یخچالی هرمزگان چه می گذرد؟
دریانوردی غرب هرمزگان با پوشش افزون بر 10 بندر تجاری و مسافری و نظارت بر 46 سازه دریایی و پشتیبانی نیمی از جزایر کشور، همچنین دربرگیری 600 کیلومتر مرز دریایی از نقاط مهم مدیریت بر سواحل کشور است و علاوه بر تخلیه و بارگیری کانتیر یخچالی، ترانزیت کالا و مسافر، فعالیت صادراتی، وارداتی و کاپوتاژ را پشتیبانی می کند که این امر سبب شده است که بندرلنگه همچنان در عرصه ملی و بین المللی حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. کد خبر 797586
تکمیل و آماده سازی تماشاخانه بندرلنگه، برگزاری جشنواره تئاتر استانی و حمایت از تولیدات نمایشی هنرمندان ...
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، نشست مدیرعامل و هیأت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان صبح یکشنبه مورخ 1403/05/14 با حضور فؤاد مرادزاده فرماندار، ابراهیم فرهمندنیا شهردار بندر لنگه، خلیل آسودی شهردار بندرکنگ به همراه ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر، رضا اوژند ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در سالن جلسات فرمانداری بندرلنگه برگزار شد. پس از صحبتهای
پاسخ مدیرکل بنادر هرمزگان به ادعای خالی بودن اسکله های بندر شهید رجایی: چنین عکس و تصاویری قطعا تکذیب می ...
به گزارش جماران؛ ایلنا نوشت: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در واکنش به بازنشر تصویری مبنی بر خالی بودن اسکه های بنادر هرمزگان به ویژه بندر شهید رجایی ناشی از تهدیدات اخیر دشمن درباره هدف قرار دادن زیرساخت های کشور گفت: چنین عکس و تصاویری قطعا تکذیب می شود و امروز تکمیل ظرفیت اسکه های بندر شهید رجایی و سایر بنادر استان هرمزگان در دید همه قرار دارد. حسین عباس نژاد، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در واکنش به بازنشر تصویری مبنی بر خالی بودن اسکه های بنادر هرمزگان به ویژه بند ...
تمجید رسانه اصولگرا از هماهنگی میدان و دیپلماسی در دولت/ طعنه زیباکلام به رضا پهلوی
بنادر و دریانوردی هرمزگان ادامه داد: تدابیر پدافندی برای مواقع حساس را در نظر داریم اما این تدابیر به مفهوم این نیست که در روال طبیعی بندر اخلالی ایجاد شود. عباس نژاد ادامه داد: تمامی بنادر تجاری استان هرمزگان طبق روال سابق علمیات مرتبط را انجام می دهد و تدابیر لازم نیز در موجه با هر شرایطی اندیشیده شده است. *** تمجید عارف از مشی رئیس قوه قضاییه در تعامل با دولت
چهارمین کنفرانس بین المللی غلات در تهران برگزار شد/ تشریح نقش بنادر تجاری در لجستیک غلات
همانند تولید آرد و قیمت مناسب این محصول در کشور وجود دارد، برای صادرات و ترانزیت آرد به بازار هدف کشورهای عراق و افغانستان مورد استفاده قرار گیرد . در این همایش که به مدت 2 روز برگزار شد پنل های تخصصی در موضوعات مدیریت ریسک در زنجیره واردات غلات، دانه های روغنی، خوراک دام، تجارت ایران و روسیه، فرآورده های غلات، پنل بنادر و لجستیک غلات، پنل قوانین حقوقی تجارت غلات، پنل دانه های روغنی و
پل خلیج فارس پروژه فراموش شده
تین نیوز | موضوع اتصال جزیره قشم به سرزمین اصلی اولین بار در سال 1351 توسط دولت وقت مطرح شد و قرار بود یک پل سنگی 2 کیلومتری از لافت تا بندر پهل احداث شود. اما تا سال 1354 که استاندار وقت هرمزگان طرح بندر آزاد قشم و اتصال جزیره به سرزمین اصلی را مطرح نمود دیگر خبری از احداث این پل مخابره نشد و بعد از آن هم موضوع مجددا به فراموشی سپرده شد. بعد از انقلاب و پایان جنگ در سال 1369 قشم به
محک طرح انتقال صنایع به جنوب
شدت ضعیف است. وی افزود: هیچ ریلی به سمت چابهار نرفته است. به طور جزئی تر بررسی وضعیت فعلی شبکه راه آهن کشور نشان می دهد طی سال های اخیر هیچ خطی به سمت شرق استان هرمزگان و چابهار به عنوان منطقه اصلی مکران کشیده نشده است. خطوط ریلی در استان سیستان و بلوچستان به صورت تک خطه در شهر خاش و حدودا 600کیلومتری بندر چابهار پایان یافته و سال هاست قرار است به سمت چابهار کشیده شود. این در حالی است
بندر عباس
منطقه هرمزگان امروز اشاره کرده اند، اما این اشاره ها اطلاعات لازم را در اختیار ما نمی گذارد. مردم بندر عباس فارسی را با گویش بندری سخن می گویند، گویشی که میراث دار بخشی از واژه های کهن پهلوی است. با این همه به علت ذات تجاری این منطقه که باعث مهاجر پذیری آن شده واژه های عربی، لاتین، انگلیسی و هندی مختلفی وارد زبان مردم شده است. نکته جالب توجه این است که این گویش در مناطق مختلف شهر با لهجه
چند صدایی آفت رسانه در بحران ها/ در دل یک جنگ ترکیبی و رسانه ای هستیم
/> نماینده خبرگزاری دفاع مقدس در خوزستان متذکر شد: به طور مثال چرا باید مدیرکل بهزیستی فلان استان راجع به جنگ حاکم اظهارنظر کند و رسانه یا روابط عمومی آن دستگاه که مشاور رسانه ای آن شخص است با تمام وجود آن اظهارنظر غیر معقول را بازنشر دهد؟ این در حالی که شما از سنگر دشمن کوچکترین اخبار و اطلاعاتی را از هیچ منبعی غیر از چند شخصیت مرتبط، نمی شنوید. وی با بیان این که چند صدایی و احساسی
خبر مهم برای بازنشستگان/ پیگیری همسان سازی حقوق بازنشستگان در نشست سران قوا
ارزش افزوده بین 70 تا 75 همت اعتبار داشته و این منابع برای آن قانون کفایت می کند، اما موضوع پرداخت علی الحساب یک میلیون تومانی که به برخی از افراد تعلق نمی گیرد، بحثی ایجاد کرده که باید سازمان برنامه و بودجه حتما این مسئله را دنبال کند از این رو تذکر جنابعالی تذکر به جایی است و حتما ماده 29 و مباحث تغییر در قانون برنامه هفتم توسعه انجام نمی شود و ما باید حتما مباحث مربوط به این ماده را دنبال کنند
گرامیداشت هفته نیروی انتظامی توسط فرمانده انتظامی استان هرمزگان
به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، سردار” علی اکبر جاویدان” فرمانده انتظامی استان هرمزگان با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت هفته انتظامی، این هفته را به همه همکاران عزیز و خانواده های محترمشان تبریک گفته و از خداوند متعال توفیق روز افزون را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(ع) مسئلت کردند. متن پیام سردار “علی اکبر جاویدان” بدین شرح است: فرماندهی کل انتظامی امروز خود را مفتخر به
واکاوی علل عقب ماندگی ایران در صنعت بانکرینگ + به الزامات برنامه پنجم و ششم توسعه در موضوع بانکرینگ توجه ...
شعارسال: محمد جعفر عابدی نژاد ، دبیر انجمن بانکرینگ ایران ، با بیان اینکه در سال های اخیر صنعت بانکرینگ در ایران مهجور مانده، اظهار کرد: با وجود تکلیف مستقیم برنامه های پنجم و ششم توسعه برای حمایت از بانکرینگ و مکلف کردن دولت و وزارت نفت در این مقوله، اما تاکنون هنوز اقدام جدی برای انجام الزامات قانونی و فعال کردن این صنعت انجام نشده و همین امر منجر شده تا امروز در منطقه جایگاه صنعت بانکرینگ