سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۳۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ساعت24 ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۵

چرا دولت واردکنندگان را تخریب می کند

ساعت24-در روزهای تازه سپری شده چند مقام ارشد دولتی از جمله رییس جمهور درهنگام ارایه لایحه بودجه باردیگر با گفتن عباراتی مثل اینکه در واردات شاهد خیانت هایی بودیم که نمی توانم همه حقایق را بگویم توپ گرانی ها و نابسامانی های پدیدار شده از سوی دولت را به زمین بازرگانان انداخت. درهفته های گذشته چندگروه سیاسی که اندیشه های مارکسیستی دارند و برخی احزاب و افراد در داخل نیز با بازرگانان و به ویژه واردکنندگان را متهم کرده اند که از دولت ارز گرفته اند ولی کالا وارد نکرده اند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)