سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۶:۳۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
تیک ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۱:۴۲

همزیستی خطرناک حاشیه نشینان چابهار با پشه ها

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استاندار گفت: خطر شیوع تب دانگ از طریق پشه ناقل آئدس در چابهار وجود دارد، چرا که دو سوم جمعیت این شهر حاشیه نشین هستند و این پشه بیشتر در لاستیک های فرسوده لانه می کند. محمد هادی مرعشی در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان در سالن جلسات استانداری افزود: اگر چابهار به این بیماری آلوده شود برخورد با آن بسیار مشکل است، باید برنامه ای برای پیشگیری داشته باشیم که به همین منظور جلسه ای در چابهار به میزبانی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر برگزار می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)