سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۸:۰۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
همسو نیوز ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۴:۲۰

19 قهوه خانه متخلف در کرمانشاه پلمب شد

به گزارش خبرگزاری همسو نیوز ، سرهنگ حسین براری از پلمب 19 واحد قهوه خانه متخلف در استان خبر داد و اظهار داشت: علاوه بر پلمپ این تعداد واحد متخلف، 60 عدد قلیان نیز کشف و جمع آوری شد. وی افزود: طرح مقابله با قلیان سراهای متخلف با هماهنگی مقام قضائی، اتاق اصناف و پلیس اماکن اجرایی شد. فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه همچنین با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای چنین طرح هایی، افزود: تا پایان سال جاری بازهم این طرح ها ادامه خواهد یافت. منبع: خبرگزاری مهر ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)