سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۸:۴۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته

راه آهن سریع السیر تهران-قم-اصفهان به شرکت ساخت و توسعه بازگشت/ نباید ...

وزیر راه و شهرسازی در جریان افتتاح پروژه های شرق استان اصفهان از بازگشت پروژه راه آهن سریع السیر تهران-قم-اصفهان به شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل خبر داد و گفت: در جلسه هیات دولت مطرح شد تا این پروژه و تمامی پروژه هایی که از شرکت ساخت و توسعه به شرکت راه آهن واگذار شده است مجدد به شرکت ساخت و توسعه بازگردد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)