چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۲۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ربیع ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۲:۰۴

فرماندار ری: استاندار موافق باشد تا پایان انتخابات می مانم

به گزارش پایگاه خبری ربیع ، به نقل از مهرهدایت الله جمالی پور اظهار داشت: چنانچه استاندار تهران موافق حضورم در ری باشد، تا پایان انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان می مانم. وی در خصوص انتشار شایعاتی مبنی بر تغییر در فرمانداری ری گفت: نباید به شایعات توجه کرد. این اظهار نظر در حالی از سوی نماینده عالی دولت در شهرستان ری صورت می گیرد، که وی پیش از این از خداحافظی از فرمانداری ری تا خرداد 98 سخن گفته بود. انتهای پیام ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)