سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۷:۲۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
فرمانداری خمینی شهر ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۲:۴۲

جلسه اتصال فیبر نوری به امامزاده سید محمد(ع) خمینی شهر

جلسه اتصال فیبر نوری به امامزاده سید محمد(ع) با حضور فرماندار،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان،مدیر کل مخابرات استان،معاونین فرماندار،بخشدار مرکزی، رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان ورئیس اداره مخابرات در دفتر فرماندار برگزار شد. در این جلسه در خصوص اتصال فیبر نوری به امامزاده سیدمحمد(ع) و پخش مستقیم ازصدا و سیما و نیز توسعه شبکه مخابرات در برخی از محلات شهرستان بحث و تبادل نظر شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)