سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۱۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خط نیوز ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۳:۲۴

دولت سامانه حقوق مدیران را عملیاتی نکرد نجومی بگیران برگشتند

در حالی که بیش از 15 ماه از مهلت قانونی دولت برای راه اندازی سامانه حقوق و مزایای مدیران می گذرد و این تکلیف قانونی عملیاتی نشده است، انتشار فیش حقوقی مدیران صندوق بازنشستگی کشوری نشان داد برخی از این مدیران همچنان حقوق های نجومی حتی بیش از 50 میلیون تومان دریافت می کنند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)