دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۱:۲۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بازتاب ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۳:۳۸

ماجرای نامه شورای شهری ها به رئیس جمهور

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران از تهیه نامه ای خطاب به رئیس جمهور جهت اختصاص بخشی از درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین جهت توسعه حمل و نقل عمومی خبر داد. محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران درباره طرح جدید ترافیک و آلودگی هوا در پایتخت در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: انتقاداتی که ما به این طرح وارد کرده ایم در جهت رد ادعای غلو آمیز و گزافی بوده که معاونت حمل و نقل شهرداری تهران اعلام کرده است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)