پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۱۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بازتاب ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۲:۱۱

دولت برنامه ای برای رفع آلودگی هوا ندارد

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه متأسفانه شاهد یک برنامه جامع از سوی دولت برای رفع آلودگی هوا نیستیم، گفت:در کنار آلودگی هوا، شاهد گسترش بوی نامطبوع در تهران نیز هستیم. داوود محمدی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس جمهور و دولتمردان به علت آلودگی هوا در تهران و بسیاری از کلانشهرها، گفت: شاخص های موجود، حاکی از وضعیت خطرناک بسیاری از کلانشهرها به ویژه تهران است و سلامت مردم در خطر است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)