پیگیری فرماندار رشت برای آبرسانی به روستاهای فاقد آب شرب
سایر منابع:
سایر خبرها
پیگیری فرماندار رشت برای آبرسانی به روستاهای فاقد آب شرب
به گزارش ایلنا از رشت، علی فتح اللهی فرماندار رشت در دیدار با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، مسائل و مشکلات حوزه آب و فاضلاب در مناطق روستایی و شهری شهرستان رشت را بررسی و پیگیری کرد. فرماندار رشت در این دیدار با بیان اینکه متاسفانه میانگین برخورداری روستاهای شهرستان رشت از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی، از میانگین برخورداری استانی پائین تر است، تصریح کرد: این محرومیت در خور شان
اختصاص سهمیه ویژه جهت آسفالت معابر رشت
به گزارش ایلنا از رشت، علی فتح اللهی در جلسه ستاد بازآفرینی شهری رشت که با حضور نمایندگان و شهردار رشت و مدیران کل راه و شهرسازی، اوقاف و امور خیریه، آب و فاضلاب و آب منطقه ای در فرمانداری رشت برگزار شد با بیان اینکه شهر رشت به دلیل بارندگی ها و شرایط اقلیمی خاص، نیازمند توجه ویژه جهت اختصاص سهمیه قیر جهت آسفالت است، افزود: برای جذب اعتبارات نیازمند همت و جدیت همه دستگاه ها در شهرستان رشت هستیم
حل مشکلات شهرستان رشت نیازمند حمایت همه جانبه دستگاه های مسئول است
مشکلات مختلفی رو به رو هستیم افزود: نگاه همه جانبه می تواند راهگشای این مشکلات باشد؛ یکی از مشکلات مذکور مشکلات مربوط به ساختمان های قدیمی و بافت هایی است که به عنوان سند تاریخی رشت نیز به ثبت رسیده اند. فرماندار رشت خاطرنشان کرد: احیای رودخانه های رشت، جمع آوری فاضلاب شهری، احیای بافت های فرسوده و قدیمی و احیای تالاب عینک نیز از جمله مشکلات شهرستان رشت هستند که باید برنامه ریزی دقیقی برای رفع آن ها انجام شود. انتهای پیام/614/ ع
احیای بافت های فرسوده یکی از چالش های مدیریت شهری است
فرماندار شهرستان رشت گفت: یکی از چالش های مهم مدیریت شهری احیای بافت های فرسوده است که چگونه باید همزمان نگاه فرهنگی و تاریخی با ارائه خدمات بروز و زیربنایی داشته باشیم تا در مواقع بحرانی با مشکل مواجه نشویم. گیلان صدر: علی فتح اللهی عصر دیروز در جلسه ستاد بازآفرینی شهری که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در فرمانداری رشت برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به بارش باران و برف جهت ارائه
اهتمام ویژه برای بازآفرینی بافت های فرسوده رشت
قراردارد. مهدی عبوری از تخصیص 100 درصدی اعتبارات 22 طرح از محل موافقت نامه های سال های قبل در گیلان خبر داد و اظهار امیدواری کرد، با پیگیری جدی نمایندگان گیلان و مسولان استانی ، معظل فاضلاب شهری و آسفالت در شهر رشت نیز حل شود. علی فتح الهی فرماندار شهرستان رشت نیز با اشاره به مشکلات ارائه خدمات شهری در استان های شمالی گفت: در برخی فصل های سال به دلیل بارش باران ارائه خدماتی مانند آسفالت
احیای بافت فرسوده چالش مدیریتی باشد
که فرهنگ و تاریخ شهرستان حفظ شود. وی اذعان کرد: احیا تالاب عینک و خواهر امام رشت یکی از خواسته های دیرینه مردم شهرستان رشت است. فتح اللهی تصریح کرد: توجه به زیربنای های تاریخی و طبیعی زمینه جذب گردشگر را به مرکز استان فراهم می کند. فرماندار رشت خاطرنشان کرد: شهرستان رشت دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی ارزشمند است که توجه به این شهرستان زمینه توسعه اقتصادی آن را با
تصفیه خانه فاضلاب دو شهر باینگان و بانه وره نیاز به ایجاد ردیف اعتبار ملی دارد
به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، هادی زامیاد در گفتگو با خبرنگار هزارماسوله با اشاره به مسائل و مشکلات بخش باینگان و با بیان اینکه این مشکلات را در جلسه شورای اداری به نماینده مردم پاوه و اورامانات رسانده ام اظهار داشت: در بخش آب و فاضلاب کمبود جدی آب شرب در شهرها و روستاهای بخش به ویژه کمبود جدی آب شرب در شهر بانه وره ،که برای رفع آن با کمک فرماندار و کارشناسان آب استان به منطقه آمده و محلی را
اختصاص بالغ بر 141 میلیارد تومان به پروژه های عمرانی شهرستان رشت
علی فتح اللهی، فرماندار رشت از اختصاص 141 میلیارد و 500میلیون تومان جهت اجرای 437 پروژه عمرانی در این شهرستان خبر داد. گیلان صدر: علی فتح اللهی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان رشت با تشریح نحوه ی تخصیص اعتبارات عمرانی سال 99 گفت: مدیران دستگاه های اجرایی مرکز استان برخلاف سال های گذشته، فقط تا پایان اسفند ماه فرصت دارند این اعتبارات را جذب کنند و باید تمامی تلاش خود را در این راستا
فرماندار رشت: شناسایی خلاقیت ها و توانمندسازی بانوان تاثیر مطلوبی در توسعه اقتصادی دارد
به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت ، علی فتح اللهی ظهر امروز در جلسه کمیسیون بانوان و خانواده شهرستان رشت ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه و نخستین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی با اشاره به نقش بانوان در جامعه اظهار داشت: نقش بانوان و تاثیرات آن ها در توسعه جامعه بر کسی پوشیده نیست. فرماندار شهرستان رشت به نقش پُررنگ بانوان در عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و علمی اشاره کرد و ابراز داشت
دیدار فرماندار رشت با خانواده شهید سانحه هواپیمای اوکراینی
به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مهندس علی فتح اللهی فرماندار رشت به اتفاق مدیر کل فرودگاه استان گیلان، فرمانده سپاه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رشت با خانواده شهید سهند هاتفی دیدار و سالروز شهادت این شهید را تسلیت گفت. گفتنی است شهید سهند هاتفی از جمله سرنشینان هواپیمای اوکراینی بود که سال گذشته در اثر سانحه سقوط این هواپیما، به مقام شهادت نائل گردید. هواپیمای اوکراینی فرماندار رشت شهید سهند هاتفی
آبرسانی به 20 روستای خراسان جنوبی تا پایان امسال
فاضلاب استان منعقد شده که اجرای خط انتقال آب به برخی روستاها از جمله مفاد این تفاهم نامه است. وی در این آیین که با حضور نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، امام جمعه اهل تشیع، امام جمعه اهل تسنن و فرمانده سپاه شهرستان درمیان برگزار شد، از مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجرای پروژه های آبرسانی در مناطق محروم تشکر کرد. استان خراسان جنوبی 11 شهرستان دارد و شهر اسدیه مرکز شهرستان درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند است. بیش از 40 درصد جمعیت خراسان جنوبی در مناطق روستایی ساکن هستند. ...
ضرورت توجه به رویکرد پیشگیرانه و آموزش محور در مدیریت بحران
رفع مشکل و نجات جان انسانها بسیار مدبرانه و موثر رفتار کنند. فتح اللهی حمایت از سازمان هایی چون هلال احمر را در واقع کمک به جامعه و افراد آن دانست و اظهار داشت: باید تفکرات هلال احمری وارد خانه های مردم شود و در هر خانه حداقل یک نفر آشنا به اطلاعات و کمک های اولیه در جهت پیشگیری از فاجعه های احتمالی باشد. فرماندار شهرستان رشت، گستردگی کار و فعالیت های هلال احمر را در تمامی بخش
خبر خوش برای رشتی ها؛ اعتبار ویژه جهت احیای تالاب عینک و بازآفرینی محله خواهر امام
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه ستاد بازآفرینی شهری رشت صبح امروز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، فرماندار، نمایندگان و شهردار رشت و مدیران کل راه و شهرسازی، اوقاف و امور خیریه، آب و فاضلاب و آب منطقه ای در فرمانداری رشت برگزار شد. دکتر مهدی عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بازآفرینی شهری کشور با اشاره با پیگیری های قبلی فرماندار رشت در راستای اجرای پروژه
ضرورت برنامه ریزی برای تامین زیرساخت های لازم توسعه فعالیت بانوان در ادارات رشت
به گزارش ایلنا از رشت، علی فتح اللهی در جلسه کمیسون زنان و خانواده شهرستان رشت با بیان اینکه بعد از انقلاب شاهد فعالیت های گسترده بانوان در حوزه های مختلف هستیم، گفت: وقتی به رده های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی نگاه کنیم، خواهیم دید که بانوان نقش شان نسبت به گذشته بسیار پررنگ تر شده است. فتح اللهی اذعان داشت: در گذشته فقط مرد خانواده در بیرون از منزل فعالیت اقتصادی داشت اما اکنون
برخی روستاهای چرام آب شرب سالم ندارند!
کبنا ؛ جلسه کمیته سلامت و ایمنی آب شرب شهرستان چرام با حضور بخشداران سرفاریاب ومرکزی، رییس آب فاضلاب شهرستان و نماینده آب فاضلاب سرفاریاب ، رئیس شبکه ودرمان شهرستان و تعدادی از کارشناسان بهداشتی با ریاست معاون فرماندار چرام برگزار شد. معاون برنامه ریزی وهماهنگی امور عمرانی در جلسه کمیته سلامت و ایمنی آب شرب شهرستان گفت: آب یکی از نعمت های بزرگ خداونداست که منشا حیاط و سرآغاز زندگی موجودات
توسعه خدمات الکترونیک اداری، زمینه ساز تسهیل و تسریع در روند اداری است
به گزارش ایلنا از رشت، علی فتح اللهی در بازدید از اداره ثبت اسناد و املاک ناحیه یک رشت با تاکید بر لزوم فراهم آوردن امکان پیگیری الکترونیکی امورات اداری، اظهار داشت: تحقق دولت الکترونیک موجبات شفافیت، سرعت و پیشگیری از فساد در روند اداری دستگاه های اداری را فراهم می کند. وی با اشاره به اطاله برخی از روندهای اداری به دلیل اختلاف بین ادارات، افزود: به هیچ وجه نباید به علت اختلاف بین
مدیر جدید امور آب و فاضلاب میناب معرفی شد
/> مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان افزود: ظرفیت های ایجاد شده در مرکز استان باعث کاهش برداشت از سد میناب برای شهر بندرعباس خواهد شد. وی همچنین از تامین آب شرب مردم میناب از طریق سد سرنی اشاره کرد و گفت: کلنگ اجرای این طرح به زمین زده شد و با سرعت بالایی در حال انجام است که با تکمیل آن برداشت آب دشت میناب برای شرب این شهر نیز متوقف و آب آنها از منابع سطحی تامین خواهد شد.
تصفیه خانه فاضلاب شهرستان پارس آباد سال 1400 به پایان می رسد
استاندار اردبیل گفت: تصفیه خانه فاضلاب شهرستان پارس آباد سال 1400 به پایان می رسد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو در بازدیدی از پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر پارس آباد به همراه نماینده شهرستان های پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز، معاون عمرانی استاندار و فرماندار پارس آباد و معاونت آبفای استان با بیان اینکه برای این پروژه 44 میلیارد تومان قرارداد بسته شده است
عملیات پروژه آبرسانی به منطقه باغ فردوس مهاباد آغاز شد
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رضوی مدیرکل آب و فاضلاب آذربایجان غربی به همراه خدرلو فرماندار و معروفی رئیس اداره آبفای شهرستان از آغاز عملیات پروژه آبرسانی به منطقه باغ فردوس و لوله گذاری و تقویت آب شرب مناطق محروم پشت تپ و باغ شایگان مهاباد بازدید کرد. محمودزاده افزود: این پروژه به
اختصاص بالغ بر 141 میلیارد تومان به پروژه های عمرانی رشت.
به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ، علی فتح اللهی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان رشت، با تشریح نحوه تخصیص اعتبارات عمرانی سال 99 گفت : مدیران دستگاه های اجرایی مرکز استان برخلاف سالهای گذشته ، فقط تا پایان اسفند ماه فرصت دارند این اعتبارات را جذب کنند و باید تمامی تلاش خود را در این راستا بکار گیرند. وی با اشاره به تصمیم جدید دولت برای تغییر پایان سال مالی از سی و یکم تیر ماه به 29
بهره برداری از پروژه های آبرسانی به 74 روستای استان مرکزی
سرویس : مرکزی - زمان : شناسه خبر : 1012245 به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، در این مراسم که امروز (16 دی) در روستای سیلیجرد از توابع شهرستان ساوه با حضور مهندس آقازاده استاندار مرکزی، مهندس میرزایی فرماندار، حجت الاسلام سبزی نماینده مجلس این شهرستان، حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه و مهندس عرفانی نسب مدیرعامل آبفای استان برگزار گردید، 40 پروژه آبرسانی از طریق ویدئو کنفرانس با وزیر
تامین آب اراضی کشاورزی روستاهای دشت عباس موجب رونق معیشت و اشتغال مردم می شود
. نماینده شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس یازدهم با اشاره به مشکلات آب شرب این روستاها یادآور شد: قرار است در سه سطح از طریق آب و فاضلاب شهرستان و استان برای حفر چاه ، تکمیل خطوط انتقال ، ارتقا وضعیت مخازن و بهسازی شبکه های درون روستایی اقدام شود. علیزاده در خصوص واگذاری اراضی کشاورزی به افراد بومی تاکید کرد: واگذاری های گذشته مشکلاتی داشته و مردم خواستار
شبکه انتقال آب اراضی کشاورزی دهلران نیازمند بهسازی است
تخصیص آب اراضی کشاورزی صورت گرفته است این امر در ارتقا سطح معیشت مردم که از روستاهای محروم شهرستان هستند، تاثیر بسزایی دارد. نماینده شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس یازدهم با اشاره به مشکلات آب شرب این روستاها یادآور شد: قرار است در سه سطح از طریق آب و فاضلاب شهرستان و استان برای حفر چاه ، تکمیل خطوط انتقال ، ارتقا وضعیت مخازن و بهسازی شبکه های درون روستایی اقدام شود
40 پروژه آب رسانی در استان مرکزی به بهره برداری رسید
نیرو و مسئولان استان خواست موضوع انتقال آب شرب سالم به ساوه را به جد پیگیری کرده تا 3 سال آینده مردم این شهر از آب سالم بهره مند شوند. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی نیز در بخش دیگری از این مراسم گفت: برای عملیاتی شدن این طرح ها شامل مجتمع آب رسانی و 30 پروژه تک روستا، 46 باب مخزن با حجم 11 هزار و 215 مترمکعب احداث شده است. یوسف عرفانی نسب افزود: برای اجرای این پروژه
طرح سلامت آب "سد کمال صالح" استان مرکزی آماده شد
از منابع آب برای آیندگان در دستور کار قرار گرفت است. وی بیان کرد: متاسفانه بعضی از روستاها تحت پوشش شبکه آب شرب استاندارد مورد تائید دانشگاه علوم پزشکی قرار ندارند و امیدواریم با همراهی و هماهنگی دستگاه ها بتوانیم شبکه آبرسانی استاندارد را در روستاها با ملاک روستاهای بالای 100 خانوار احداث کنیم. سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی با اشاره به
معاون وزیر راه و شهرسازی: احیای تالاب عینک رشت در اولویت قرار گرفت
و مشکلاتی از دوره های قبل به جا مانده که برطرف شدن آن ها برنامه ریزی های جامع و تعامل خوب مدیران استانی و شهرستانی را می طلبد. مدیرعامل سازمان بازآفرینی شهری افزود: تالاب عینک رشت یک نعمت الهی و طبیعی در شهرستان رشت بوده که اکنون متأسفانه به محلی برای تخلیه فاضلاب و پسماند تبدیل شده و فضای نامناسبی را در رشت به وجود آورده است. وی با بیان اینکه مدیرعامل محترم آب منطقه ای گیلان
دیدار مدیر عامل آبفای شرق استان تهران با فرماندار فیروزکوه
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فیروزکوه، رحمت اله محمدی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران روز سه شنبه با حضور در محل فرمانداری شهرستان فیروزکوه با فرماندار این شهرستان دیدار و به تبادل نظر در خصوص موضوعات مربوط به حوزه آب و فاضلاب پرداخت. در این نشست که معاونین فرماندار، بخشداران، شهردار و رئیس شورای شهر فیروزکوه نیز حضور داشتند، ضمن طرح مسائل و مشکلات آب و فاضلاب در
پازل آبی شهرهای گروه الف با تکه های سردرگم!/ دردسرهای آبی مردم با اعتبارات آبکی تمام نمی شود
: متاسفانه خیلی از منابعی که طی سالیان گذشته آمده است، در مسیرهای اصلی خود هزینه نشده است و در این راستا، هم گزارشات زیادی در سوء مدیریت، هم عدم نظارت و هم عدم نتیجه گیری از پروژه هایی که تا حال انجام شده است، داریم. نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: به طور نمونه، پروژه ای در شهرستان بابل داریم که در سال 1374 شروع شده است و این زمینی که متعلق به آب و فاضلاب است، برای یک قطعه
برگزاری جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان پردیس
غذایی شهروندان شد. در ادامه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گزارشی از وضعیت کیفی آب روستاها بر اساس کلرسنجی و نمونه برداری های صورت گرفته ارائه کرد و مدیران آب و فاضلاب پردیس و بومهن نیز به بیان مشکلات موجود برای اتصال آب شرب روستاییان به شبکه آبفا از جمله کمبود منابع آب، هزینه های بالا و عدم تمایل روستاییان به ورود به شبکه آبرسانی پرداختند و اداره دامپزشکی شهرستان نیز با ارائه توضیحاتی
خطر آلودگی با فاضلاب بیخ گوش سرپلذهاب/ پروژه ای که روی زمین مانده است
بار بیاورد. خبرنگار بازی دراز در ادامه به سراغ فرماندار سرپلذهاب رفت و پیگیر مطالبات و مشکلات مردم این شهرک های الحاقی شد: نورالدین فرزادی پور اظهار داشت: برای جمع آوری فاضلاب شهرک های الحاقی احمدآباد، زعفران، کوئیک و پاونار در شهرستان سرپل ذهاب اعتباری در این رابطه اختصاص یافت که به اتمام پروژه کفاف نداد و بخشی از مشکلات کماکان باقی مانده است. وی افزود: بخش اعظمی از