خوزستان تنها استانی است که در شرایط کامل قرمز قرار دارد/ امکانات درمانی ...
سایر منابع:
سایر خبرها
محدودیت های کرونایی تا پایان تعطیلات در مبادی ورودی و خروجی خوزستان اعمال می شود
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز ، کرونا همچنان استان خوزستان را در وضعیت ناگوار قرار داده و نیروی انتظامی مبادی ورودی و خروجی شهرهای خوزستان را به شدت کنترل می کند. سفرهای آخر سال دوباره روند افزایشی کرونا را در استان سبب شده است و با اینکه هفته گذشته روند نزولی شده ولی این روزها مجدد روند صعودی شده و تعداد بستری ها در استان به بیش از هزار و 700 بیمار رسید. وضعیت و رنگ بندی
افزایش آمار بستری بیماران کرونایی در خوزستان
گذشته با توجه به تردد مردم در بازار، میزان بستری ها مجددا روند مبتلایان افزایشی شد. رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مردم خواست از دید و بازدیدهای عید خودداری کرده و به صورت تلفنی جویای حال بزرگان و افراد مسن شوند. وی خواستار کاهش تردد و مسافرت ها از سوی مردم شد و افزود: میزان مسافرت ها در خوزستان حدود 21 درصد افزایش یافته که این موضوع باعث می شود وضعیت استان قرمزتر و ویروس
سوسنگرد سرنوشت جنگ و تاریخ مقاومت را رقم زد/ سیلی اول را صدام در جبهه سوسنگرد خورد
/> وی افزود: واقعیت مهم این بود، که دشمن به کشور ما تجاوز کرد. مهم ترین هدف اصلی دشمن اشغال محور خوزستان بود، سه محور در شمال خوزستان برای خودش تعیین کرده بود، تصرف شهر های شوش، دزفول بستن جاده مهم و استراتژیک اندیمشک و قطع ارتباط با استان های شمالی هدف دشمن بود و در خوزستان یک محور چذابه به سمت بستان، سوسنگرد و حمیدیه تعریف کرد و قصد تصرف اهواز را داشت. محور میانی که دو بخش اصلی داشت و محور
تصادف زنجیره ای در اهواز، 8 نفر را راهی بیمارستان ها کرد
گروه اهواز خوزستان تاریخ انتشار کد خبر 7704210 دانلود PDF نظر دادن به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، عارف اصل شرهانی مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: گزارش وقوع سانحه رانندگی روی پل سردار شهید علی هاشمی در ساعت 14 و 14 دقیقه امروز، یکشنبه یکم فروردین ماه به مرکز اورژانس 115 اطلاع رسانی
اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز و نارنجی / شنبه 30 اسفند 99
شهرهای قرمز را در خود جای داده، رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از افزایش آمار بستری بیماران کرونایی خوزستان به یک هزار و 715 نفر در 2 روز گذشته خبر داده است. دکتر فرهاد ابول نژادیان خواستار کاهش تردد و مسافرت ها از سوی مردم شد و افزود: میزان مسافرت ها در خوزستان حدود 21 درصد افزایش یافته که این موضوع باعث می شود وضعیت استان قرمزتر و ویروس به سایر شهرهای استان سرایت کند. در حال
آزاد کردن تردد بین شهرهای آبی منطق درستی ندارد/بیمارستان های اهواز بیماران شهرهای همجوار را پوشش می ...
شفقنا- عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه آزاد کردن تردد بین شهرهای آبی، منطق درستی ندارد، اظهار کرد: وضعیت شهرهای قرمز را نتوانستیم حل کنیم و الان هم به دنبال این هستیم که شهرهای آبی را قرمز، کنیم که نشان می دهد دولت تدبیری برای حل مشکلات مردم ندارد. مجتبی یوسفی در گفت و گو با خبرنگار شفقنا در خصوص وضعیت خوزستان بعد از شیوع ویروس کرونا، گفت: مشکلات
اعلام شهرهای جدید قرمز و نارنجی / تعیین 72 ساعت فرصت برای بازگشت
مقرر نماید. لازم است از همراهی، همدلی، همکاری و عنایت ویژه آحاد مردم عزیز (اصحاب رسانه، اصناف، صداوسیما، همه دستگاه ها و سازمانهای همکار در کنترل بیماری کرونا ) صمیمانه تقدیر و تشکر نمائیم. برابر مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر ممنوعیت مسافرت "از" و "به" شهرهای نارنجی و قرمز، به شرح جدول ذیل، نکات مهم مربوطه به صورت جدی مورد توجه و رعایت قرار گیرد: 2- مسافرت
افزایش موارد بستری کرونایی ها در بیمارستانهای اهواز
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مردم خواست دید و بازدید ها را مجازی انجام دهند و تردد را در سطح شهر ها کم کنند. دکتر فرهاد ابول نژادیان در حاشیه بازدید های امروز که به مناسبت تحویل سال نو از مراکز درمانی مختلف انجام شد، اظهار کرد: به همه کادر درمان خسته نباشید می گویم که در یک سال گذشته تمام هم و غم شان رسیدگی به سلامت مردم بوده است
اهواز به تهران 200 کیلومتر نزدیکتر می شود
بیست ساله نسبت به این طرح، خوشبختانه اخیرا” دو تحول جدید در خوزستان اتفاق افتاد که امیدواری مردم نسبت به تسریع در احداث جاده مذکور را افزایش داد. اولین اتفاق سفر نماینده ولی فقیه استان خوزستان به مناطق محروم شهرستان لالی -باباروزبهان و منطقه صعب العبور احمد فداله که در مسیر این جاده قرار دارند و وعده مساعد آیت الله موسوی فرد در بازگشت از این مناطق در شهرستان لالی، مبنی بر پیگیری احداث
اعلام اسامی شهرهایی که در وضعیت قرمز و نارنجی هستند
به گزارش ایلنا، جدیدترین لیست اسامی شهرهای قرمز و نارنجی از نظر وضعیت کرونا از سوی وزارت بهداشت منتشر شد. بر این اساس در حال حاضر 12 شهرستان قرمز و 39 شهرستان نارنجی هستند. شهرهای جدید قرمز مشتمل بر: گلپایگان در استان اصفهان، زرین دشت در استان فارس و خاتم در استان یزد هستند. همچنین آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، دزفول، رامهرمز، شوش، شوشتر و کاروان در خوزستان پیش از این نیز در وضعیت قرمز
شهرهای جدید قرمز و نارنجی اعلام شد
بر ممنوعیت مسافرت "از" و "به" شهرهای نارنجی و قرمز، به شرح جدول ذیل، نکات مهم مربوطه به صورت جدی مورد توجه و رعایت قرار گیرد: 1. با توجه به وجود ویروس جهش یافته وضعیت شکننده است لذا عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و بی توجهی به پروتکل های بهداشتی میتواند برای سلامت همه مردم کشور خطرات جدی به همراه داشته باشد؛ لذا از همه عزیزان درخواست می شود تا مسئولین را در ادامه این مسیر یاری رسانده و ضمن
اعلام شهرهای قرمز و نارنجی/ فرصت 72 ساعته برای بازگشت از این شهرها
مردم عزیز (اصحاب رسانه، اصناف، صداوسیما، همه دستگاه ها و سازمانهای همکار در کنترل بیماری کرونا) صمیمانه تقدیر و تشکر کنیم. برابر مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر ممنوعیت مسافرت "از" و "به" شهرهای نارنجی و قرمز ، به شرح جدول ذیل، نکات مهم مربوطه به صورت جدی مورد توجه و رعایت قرار گیرد: با توجه به وجود ویروس جهش یافته وضعیت شکننده است لذا عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی
جریمه 2 هزار خودرو در خوزستان به دلیل سرپیچی از محدودیت های کرونایی
گروه اهواز خوزستان تاریخ انتشار کد خبر 7703951 دانلود PDF نظر دادن به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، سرهنگ رضا دولتشاهی رییس پلیس راه خوزستان با اشاره به افزایش سفر ها استان طی روز های اخیر گفت: برگشت برخی از خودرو های غیربومی به شهر های محل سکونت خود منجر به افزایش تردد خودرو ها در جاده های خروجی شده است. او
فعالیت بیش از 400 طلبه جوان هلال احمری به بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های اهواز
کنند. وی با اشاره به روحیه بشردوستانه طلاب داوطلب این جمعیت و شوق ارائه خدمت به مردم خوزستان، به تشریح اهم فعالیت های این گروه ها در مراکز بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا پرداخت و تصریح کرد: از 20 بهمن ماه که شرایط استان از حیث میزان شیوع ویروس در وضعیت قرمز قرار گرفت، حضور و فعالیت طلاب داوطلب به خدمت در بیمارستان ها از سرگرفته شد و در حال حاضر نیز خدمات این طلاب داوطلب که شامل کمک به
تردد غیرضروری عامل اصلی روند افزایشی کرونا در خوزستان است/ تعداد بستری ها در استان به بیش از هزار و 700 ...
رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: خوزستان تا هفته گذشته با کاهش روند بستری بیماران مبتلا به کرونا همراه بود اما به دنبال ترددهای غیرضروری مردم در آخرین روزهای سال 99، تعداد بستری ها در استان به بیش از هزار و 700 بیمار رسید. به گزارش کاوش اخبار، فرهاد ابول نژادیان روز شنبه درحاشیه بازدید از بیمارستان رازی اهواز ضمن تبریک سال نو به مجموعه کادر درمان و پزشکان در جمع خبرنگاران اظهار
مجالس شادی که عزا می شوند؛ شرایط خوزستان سخت تر می شود
قرارگاه مقابله با بیماری کرونا در خوزستان با تأکید بر اینکه بیماری هنوز تمام نشده و مردم باید مثل سابق پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند اظهار می کند: با تلاش کادر درمان شهرهای استان از وضعیت قرمز به نارنجی می رسند اما کمتر از یک هفته به علت بی توجهی مردم به پروتکل های بهداشتی و از همه مهم تر برگزاری مراسم های چند هزارنفری دوباره قرمز می شوند. وی ابراز می کند: کادر درمان بسیار خسته شده و
30 اسفند و مهمترین خبرهای کرونایی استان ها
از آنها در نظر گرفتند از جمله اینکه سفر از یا به مناطق قرمز (بسیار پر خطر) و نارنجی (پر خطر) ممنوع است. با وجود همه هشدارها و مراقبت ها، همچنان شرایط کرونایی در کشور مطلوب نیست با این حال آمارها در روزهای اخیر از افزایش تردد در جاده های کشور خبر می دهد یعنی بخش قابل توجهی از مردم بار سفر نوروزی بسته اند. در استان خوزستان که بیشترین تعداد شهرهای قرمز را در خود جای داده، رییس دا
نهال ها برای مقابله با پدیده گرد و غبار قلم علم کرده اند
همگام با یکدیگر و در موازات هم آغاز شد، ضمن اینکه از طریق وزارت جهاد کشاورزی، وظیفه بر سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور مبنی بر انجام مطالعات گرد و غبار استان در چندین مرحله و همپای با طرح نهالکاری محول شد. او ادامه داد: البته هم اکنون در پنجمین سال اجرای پروژه مذکور در منطقه هستیم، ضمن اینکه در بدو امر ستادی به ریاست استاندار وقت خوزستان، به دبیری محیط زیست استان و متشکل از منابع
مراسم تحویل سال در یادمان های شهدا در خوزستان برگزار نمی شود
برگزاری مراسم تحویل سال نو متعاقبا اعلام می شود، افزود: از شهروندان خواهشمندیم از حضور در گلزار شهدا، یادمان های شهدای 8 سال دفاع مقدس و آرامستان ها خودداری کنند و کادر بهداشت و درمان را در کنترل و مهار این بیماری یاری دهند. خوزستان تنها استان با وضعیت قرمز در کشور است و براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، ظرفیت های بیمارستان های استان تکمیل شده است.
آرزوهای خوب برای سال جدید + فیلم
قطع زنجیره بیماری کرونا در سال جدید باشیم. بیشتر بخوانید : مکالمه رایگان، عیدی مخابرات خوزستان به مناسبت سال نو رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز می گوید: روند بستری بیماران کرونایی در استان افزایش یافته است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
آغاز مجدد روند افزایشی بستری بیماران کرونا در خوزستان
نژادیان بیان کرد: در خروجی اهواز تقریبا 21 درصد افزایش مسافرت داشته ایم که این مساله موجب می شود انتشار ویروس به سایر شهرهای استان خوزستان نیز کشیده شود. وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، افزود: پرسنل درمان خوزستان، شبانه روز در حال کار هستند و هیچکدام حتی روز عید به مرخصی نمی روند. اگر مردم دوست دارند کادر درمان نیز فرصتی برای استراحت داشته باشند باید به فکر آن ها باشند و به دید و بازدید نروند که در سال 1400، شروع بهتری داشته باشیم. انتهای پیام
قدردانی استاندار خوزستان از دو زوج فهیم غیزانیه + عکس
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، امروز استاندار خوزستان به همراه اعضای ستاد مقابله با کرونا استان با حضور در غیزانیه از دو زوجی که با توجه به همه گیری ویروس کرونا و شرایط قرمز خوزستان از برگزاری مراسم چندهزارنفری در این منطقه خودداری کردند تجلیل به عمل آوردند. قاسم سلیمانی دشتکی در جمع این خانواده ها گفت: با توجه به اینکه برگزاری مراسم پرجمعیت احتمال افزایش ابتلا به کرونا را
جذب 800 دانشجوی خارجی در سال 99
خوزستان هم با توجه به هم مرز بودن با کشور عراق ظرفیت مناسبی برای جذب دانشجویان عراقی دارد. حجت الاسلام فرج اله براتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در گفت وگو با ایسکانیوز اظهار کرد: در نیمسال اول سال تحصیلی کنونی افزایش بسیار خوبی در جذب دانشجو داشتیم که نسبت به سال گذشته رشد زیادی داشت. البته در نیمسال دوم به خاطر شدت گرفتن همه گیری کرونا در خوزستان و همزمان بودن جذب دانشجو
یادی از درگذشتگان ورزش خوزستان در سال 99
ر شد. حمید کنانی حمید کنانی، مربی زحمتکش فوتبال اهواز، پنجم بهمن ماه 99 دار فانی را وداع گفت. شادروان حمید کنانی در دهه ی 60 شمسی مربیگری تیم های باشگاهی رفیش و تقوا در لیگ اهواز را به عهده داشت و از مربیان بازیکن ساز در زمین های منطقه فوتبال خیز لشکرآباد اهواز بود که شاگردان زیادی تربیت کرد. تیم رفیش اهواز با مربیگری حمید کنانی در بین تما
حضور صمیمی نماینده ولی فقیه خوزستان در جمع جهادگران
به گزارش خبرگزاری بسیج از بندر امام خمینی، حجت الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در حاشیه سفر به شهرستان بندرامام خمینی(ره) در جمع جهادگران دانشجوی دانشگاه قم حضور یافت. این دانشجویان در زمینه فرهنگی و عمرانی برای محرومان و نیازمندان شناسایی در شهرستان بندرامام خمینی(ره) مشغول فعالیت و خدمت رسانی به جامعه هدف هستند. نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز باهدف روحیه بخشی به جهادگران به صورت نمادین اقدام به مشارکت در زمینه عمرانی پرداخت. ...
میوه شب عید را با قیمت مصوب به خانه ببرید/ ناظران صمت تخلفات را رصد می کنند
گروه اهواز خوزستان تاریخ انتشار کد خبر 7702615 دانلود PDF نظر دادن رحمان ناصریان معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، با اشاره به توزیع میوه شب عید در بازار استان گفت: میوه های موردنیاز مردم شامل؛ پرتقال، سیب زرد و سیب قرمز در یک سیلوی بزرگ و 13 سالن