پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۱:۵۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
تازه نیوز ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۲:۱۲

چرا رسانه ها آزادی کافی برای افشای فسادها ندارند؟

عباس عبدی نوشت: اولین و مهم ترین عامل فساد، ختم شدن همه راه ها به روم یا همان دولت است. مجوز می دهد، ارز می دهد، اجازه صادرات و واردات می دهد، وام در دست آن است و خلاصه هر کاری بخواهید انجام دهید، دولت حی و حاضر است و دست فعالان اقتصادی زیر ساطور آن است. پرداخت ارز 4200 تومانی یا هر ارز دیگری با قیمت غیرواقعی، پرداخت وام، صدور مجوز و... همه این ها ذاتا فساد است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)