چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۳۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
اقتصاد آینده ۱۴۰۳/۰۷/۲۹ - ۰۳:۴۲

املاک مازاد دولتی در استان خراسان جنوبی کم است

به گزارش اقتصادآینده نیوز علیرضا عباس زاده صبح شنبه در کارگروه استانی مولد سازی بیان داشت: یکی از راه هایی که برای تأمین اعتبارات دولتی در قانون بودجه سال گذشته و جاری برای تأمین اعتبار پروژه های عمرانی مشخص شده است، فروش املاک مازاد دولت است که روش بسیار خوبی در این خصوص است. به گفته وی بسیاری از اموال و املاک در اختیار بخش های دولتی، راکد و غیر مولد هستند که بر اساس قانون این اموال و املاک باید مولد سازی شوند تا جزو دارایی های و اموال دولت قرار گیرند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)