پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۷:۰۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۲:۴۴

دست و پای صادرات در بند بخشنامه های جدید

نایب رئیس اتاق بازرگانی استان مرکزی گفت: بخشنامه های موجود صادرات را به شدت محدود و کنترل کرده بویژه در این شرایط که با فروش نفت محدودتر می شویم و جذب ارز برای کشور کاهش پیدا می کند، در نتیجه کشور به صورت اضطراری نیاز دارد که در بخش صادرات غیرنفتی کوشش و تلاش لازم را انجام دهد، اما بخشنامه های جدیدی که بانک مرکزی و مسئولان اقتصادی برای صادرات وضع می کنند به شدت برای کشور محدودیت ایجاد می کند و این موضوع به نفع کشور و تولید نیست. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)