دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۱:۳۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۵:۱۱

بودجه عمرانی شهرداری بیرجند افزایش یافت

به گزارش ایرنا ابراهیم تقی زاده روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسب 9 اردیبهشت روز شوراها افزود: در سنوات قبل به دلیل انباشت نیروی انسانی حدود 90 درصد بودجه صرف هزینه های جاری شهرداری و فقط 10 درصد به اعتبارات عمرانی می رسید به همین دلیل در 10 سال قبل شاهد حجم زیادی از پروژه های عمرانی در شهر نبودیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)