سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۵:۱۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
تیک ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۰:۱۷

درخواست مجلس برای برخورد با تخلفات کاوه سودا

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به معاون رئیس جمهور خواستار برخورد قانونی با تخلفات وسیع زیست محیطی کارخانه صنایع شیمیایی کاوه سودا شدند. در این نامه که به امضای نمایندگان مردم تبریز، اسکو و آذرشهر، بناب، مراغه و عجبشیر رسیده، آمده است: آقای دکتر عیسی کلانتری معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست سلام علیکم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)