دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۱:۲۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بیتوته ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۱:۱۲

چه کسانی بیشترین شکر را دریافت کردند؟

ایرانی ها سال 98 را با فوبیای گرانی آغاز کردند؛ فوبیایی که خیلی زود رنگ واقعیت به خود گرفت و به حقیقت تلخی تبدیل شد که دیگر با شکر هم نتوان آن را شیرین کرد. چراکه این روزها نه تنها در فروشگاه های زنجیره ای، که در بازار آزاد مولوی هم خبری از شکر نیست و فعالان بازار از نایابی آن سخن می گویند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)