پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۵۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
همشهری ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۲:۵۵

تقویت پارلمان های محلی ضرورت کلانشهرهاست

دهه 80 بود که نهاد مردمی با عنوان شورایاری ها با هدف توسعه محلی شهرها در کشورشکل گرفت. نهادی مردمی، غیر سیاسی و داوطلبانه برخاسته از بطن مردم که دغدغه شان توسعه محله هایشان بود. این روزها در آستانه برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورایاری ها، که تنور انتخابات در محله ها حسابی گرم است، پای علی اکبر کریمی ، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی که تجربه مدیریت کلانشهرها را نیز در کارنامه خود دارد، نشستیم تا از او درباره نقش پارلمان های محلی در اداره امور شهر جویا شویم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)