چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۵۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۳:۳۳

آیت الله یزدی از حوزه انتخابیه قم داوطلب خبرگان شد

با حضور نماینده آیت الله یزدی در فرمانداری قم، مراحل ثبت نام وی انجام شد. آیت الله محمد یزدی، رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، پیش ازاین نماینده استان تهران در دومین، سومین و چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری بود. تا پایان پنجمین روز ثبت نام داوطلبان مجلس خبرگان رهبری(19 آذرماه)، درمجموع 75 داوطلب از حوزه انتخابیه قم برای شرکت در نخستین میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری، اطلاعات خود را تکمیل کرده اند. یک نماینده از حوزه انتخابیه قم راهی مجلس خبرگان رهبری می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)